  • 1. Data: 2015-11-20 15:18:14
    Temat: Bankonet
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Czy na grupie są jacyś użytkownicy programu Bankonet?
    Kiedyś na stronach firmy Sokaris było nawet forum dyskusyjne
    użytkowników programu, ale dosyć szybko zostało zlikwidowane.
    Na jakiś support ze strony producenta trudno liczyć, nawet nie
    odpowiadają na emaile, więc chciałbym przedyskutować z innymi
    użytkownikami programu pewne występujące w nim problemy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-11-20 16:44:30
    Temat: Re: Bankonet
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-11-15 o 15:18, Chris94 pisze:

> [...]
    > odpowiadają na emaile, więc chciałbym przedyskutować z innymi
    > użytkownikami programu pewne występujące w nim problemy.

    Ja bym zalecał daleko idącą ostrożność w użytkowaniu takiego wynalazku,
    bo mogą wyciekać dane.

  • 3. Data: 2015-11-20 23:40:02
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 20 Nov 2015 16:44:30 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja bym zalecał daleko idącą ostrożność w użytkowaniu takiego wynalazku,
    > bo mogą wyciekać dane.

    Używam go od już chyba kilkunastu lat i jak dotąd chyba nic mi nie
    wyciekło :)
    A bez niego byłoby mi ciężko.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2015-11-21 10:33:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ja bym zalecał daleko idącą ostrożność w użytkowaniu takiego wynalazku,
    > bo mogą wyciekać dane.

    Wyciekac ? Podobnie kontomierz.pl

    Jak pomysle ze ludzie daja hasla do banku nie wiadomo komu ... ale
    moze zyja od debetu do debetu i jest im wszystko jedno ...

    J.