  • 1. Data: 2015-11-21 10:32:56
    Temat: zemsta była słodka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wczoraj polazłem do banku i rzuciłem kasę na stół
    and gave them a middle finger :)

    Kiedyś wypowiedzieli mi kartę bo przebywałem za granicą i
    "nie ma regularnych wpływów"

    Poeta pamięta. Możesz go zabić narodzi się nowy. Spisane będą czyny i
    rozmowy.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 2. Data: 2015-11-21 14:05:46
    Temat: Re: zemsta była słodka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 10:32, PiteR pisze:
    > Wczoraj polazłem do banku i rzuciłem kasę na stół
    > and gave them a middle finger :)

    Coś ci się popieprzyło. Jak się obrażasz na bank, to kasę wypłacaj, a
    nie wpłacaj.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-21 14:21:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

    > Coś ci się popieprzyło. Jak się obrażasz na bank, to kasę wypłacaj, a
    > nie wpłacaj.

    Poeta często bywa "pod wpływem" ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 4. Data: 2015-11-21 15:48:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Liwiusz pisze tak:

    > Coś ci się popieprzyło. Jak się obrażasz na bank, to kasę wypłacaj, a
    > nie wpłacaj.

    łe lokata to już w ogóle porażka.

  • 5. Data: 2015-11-21 15:52:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 15:48, PiteR pisze:

    > łe lokata to już w ogóle porażka.

    Tym bardziej głupio zrobiłeś, skoro obrażając się na bank dajesz mu
    pieniądze bez procentu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-11-21 21:25:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Liwiusz pisze tak:

    > Tym bardziej głupio zrobiłeś, skoro obrażając się na bank dajesz
    > mu pieniądze bez procentu.

    spłacanie kredytów nigdy nie jest głupie.

  • 7. Data: 2015-11-21 22:31:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 21:25, PiteR pisze:

    > spłacanie kredytów nigdy nie jest głupie.

    Podobnie jak jasne formułowanie swoich myśli. Polecam.

    --
    Liwiusz