  • 11. Data: 2015-09-01 09:36:36
    Temat: Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Chris94" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:55e199d6$0$27520$65785112@news.neostrada.pl...

    > Też miałem napisane, że przesyłką z PIN-em powinna do mnie dotrzeć
    > wcześniej, a wciąż jeszcze jej nie dostałem.

    Przyjdzie.
    U nas do dwu kart już przyszły PINy, a trzecia karta przyszła wczoraj.
    A że konto (właśnie wczoraj) zamknięte to ciekawe, czy z rozpędu nie wyślą
    jeszcze PINu :).
    P.G.

  • 12. Data: 2015-09-01 09:57:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale mój rozwód był tradycyjny, czyli zwykłe wypowiedzenie umowy z
    > zachowaniem okresu wypowiedzenia. Więc wszystko osobno i po kolei.
    > Aczkolwiek też uważam to za głupotę.

    Do bazy wiedzy grupy moje (wraz z żoną) zamykanie w Meritum:
    Ponieważ:
    - dostałem maila od Aliora, że zmiana regulaminu i że przysługuje mi prawo
    zamknięcia w trybie natychmiastowym i jak chcę to mogę w oddziale banku (nie
    napisali jakiego, ale pismo od Aliora),
    - zlikwidowali oddział Meritum z którego ostatnio korzystałem,
    - Imka pisała, że zamknęła w Aliorze,
    zatem:
    - udaliśmy się do oddziału Aliora (w Gdańsku),
    - odczekaliśmy kolejkę (4 stanowiska, czynne jedno),
    - zasiedliśmy do negocjacji.
    Pani nie mogła się w komputerze doszukać. Gdzieś dzwoniła, się wypytywała
    stanęło na tym, że:
    - mamy odręcznie wypisywać wnioski zamknięcia kolejnych rachunków (mieliśmy
    3 RORy + 3 Oszczędnościowe) i ona je prześle i za jakieś 4 dni zaczną
    zamykać,
    - w Aliorze w Sopocie podobno potrafią zamknąć bo już są zintegrowani z
    Meritum.
    No to zrezygnowaliśmy i pojechaliśmy do punktu partnerskiego Meritum i tam
    bez kolejki, bez zastrzegania kart, pani przygotowała i wydrukowała
    deklaracje wypowiedzenia w trybie natychmiastowym wszystkich rachunków.
    Po powrocie do domu z bólem serca takie ładne nówki pociąłem nożyczkami (w
    ramach blokowania kart :) ).
    P.G.

  • 13. Data: 2015-09-01 21:45:44
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 28.08.2015 o 16:13, Imka pisze:

    > Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - łącznie z nowym,
    > nieaktywnym i nieużywanym MasterCardem (akurat dziś doszedł i od razu do
    > piachu).

    A nie ma opcji zastrzegania przez www?

    Xenocide

  • 14. Data: 2015-09-02 11:00:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "xbartx" <x...@b...net> napisał w wiadomości

    > A nie ma opcji zastrzegania przez www?

    Kiedyś w Meritum to nawet konto można było zamknąć przez www.
    Czy kartę to wtedy nie sprawdzałem bo mnie nie interesowało.
    Ale teraz przejrzałem listę dyspozycji (jest ze 2 razy krótsza niż kiedyś) i
    zastrzegania karty nie znalazłem.
    Na stronie podają telefon pod którym można zastrzegać.
    P.G.