  • 1. Data: 2015-08-28 16:13:04
    Temat: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Pofatygowałam się do oddziału Aliora.

    Pisemne wypowiedzenie w tym przypadku okazało się niepotrzebne.
    Pan wydrukował dyspozycję zamknięcia ROR-a, w dwóch egzemplarzach,
    podpisaliśmy, zeskanował, potem wydrukował to samo dla rachunku
    oszczędnościowego, podpisaliśmy, zeskanował, wręczył mi po jednym
    egzemplarzu i powiedział że to wszystko.
    Oczywiście padło pytanie o powód wypowiedzenia - stanęło na "fuzji
    banków".

    Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - łącznie z nowym,
    nieaktywnym i nieużywanym MasterCardem (akurat dziś doszedł i od razu do
    piachu).

    --
    Imka

  • 2. Data: 2015-08-28 16:24:37
    Temat: Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >oszczędnościowego, podpisaliśmy, zeskanował, wręczył mi po jednym
    >egzemplarzu i powiedział że to wszystko.

    Taaa ... ja tak wypowiedzialem w Credit A.
    Juz chyba z rok przychodza e-maile o stanie zlikwidowanego konta :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-08-28 16:50:31
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:24:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Taaa ... ja tak wypowiedzialem w Credit A.
    > Juz chyba z rok przychodza e-maile o stanie zlikwidowanego konta :-)

    Zobaczymy jak tu będzie :)
    Mają miesiąc. Na razie obie zastrzeżone karty w systemie nadal widnieją
    jako aktywna i nieaktywna... ;->

    --
    Imka

  • 4. Data: 2015-08-28 19:05:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - łącznie z nowym,
    > nieaktywnym i nieużywanym MasterCardem (akurat dziś doszedł i od razu do

    Się wybieram (w 3 osoby).
    Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali
    kolejnej do zastrzeżenia ?

    Dotarły do nas już jakiś czas temu dwie MasterCard.
    W każdej pisze, że PIN powinien przyjść wcześniej, ale nic takiego nie
    przyszło.
    Czyli i tak byłaby do piachu, bo musieliby chyba znów wysyłać.

    Zawsze mi się to rozwiązanie z przesyłaniem pinu i karty w małym odstępie do
    skrzynki nie podobało.
    Ciekawe czy trzecia to zginęła i karta i PIN i czy zginęła w to samo
    miejsce?

    TMobile ma chyba bezpieczniej, że się pin pokazuje w systemie transakcyjnym.
    P.G.

  • 5. Data: 2015-08-28 19:35:34
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 19:05:25 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali
    > kolejnej do zastrzeżenia ?

    W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.

> [...]
    > przyszło.
    > Czyli i tak byłaby do piachu, bo musieliby chyba znów wysyłać.

    TZ dostał swoją kartę z tydzień temu, a dziś doszła moja i jego PIN.

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-08-29 11:19:37
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.

    Miałem na myśli dzwonienie będąc w oddziale.

    Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie
    natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu) powinna z automatu (w trybie
    natychmiastowym) unieważniać karty do konta bez konieczności wykonywania
    jakichkolwiek działań przez klienta.

    Są tu osoby znające się lepiej.
    Czy mogę powiedzieć: Wypowiadam umowę w trybie natychmiastowym (bo mogę) i
    dokładnie nic mnie nie obchodzi, co oni sobie z _ich_ kartami zrobią ?

    > TZ dostał swoją kartę z tydzień temu, a dziś doszła moja i jego PIN.

    Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa
    tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś
    mieć") a robi co innego.
    P.G.

  • 7. Data: 2015-08-29 12:42:01
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

> [...]

    > natychmiastowym) unieważniać karty do konta bez konieczności wykonywania

    Ale mój rozwód był tradycyjny, czyli zwykłe wypowiedzenie umowy z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia. Więc wszystko osobno i po kolei.
    Aczkolwiek też uważam to za głupotę.

    > Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa
    > tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś
    > mieć") a robi co innego.

    Ja tylko doczytałam się zdania, że "Do każdej nowej karty - w osobnej
    przesyłce - klienci otrzymają także nowy kod PIN.", z którego
    wywnioskowałam, że najpierw będzie karta a potem dopiero PIN :)

    --
    Imka

  • 8. Data: 2015-08-29 13:38:45
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    > Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa
    > tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś
    > mieć") a robi co innego.

    Też miałem napisane, że przesyłką z PIN-em powinna do mnie dotrzeć
    wcześniej, a wciąż jeszcze jej nie dostałem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2015-08-29 23:25:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:13:04 +0200, Imka napisał(a):

    > Pofatygowałam się do oddziału Aliora.
    > (...)

    Podłączę się pod wątek z timobajlusługibankowedostarczaneprzezaliorbank.
    Jakieś dwa miesiące temu wysłałem im wypowiedzenie (rzecz jasna poleconym
    ZPO). I cisza. Właśnie się zalogowałem do ich systemu, konto ma się dobrze,
    wiadomości w systemie zero. Ktoś przerabiał niedawno?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2015-08-30 11:40:40
    Od: Splinter <s...@c...pl>

    Wysłałam poleconym dyspozycję zamknięcia rachunku, dołączyłam ksero
    dowodu, po tygodniu przysłali na maila potwierdzenie, że pismo dotarło i
    że za miesiąc zamkną konto.