  • 1. Data: 2015-08-28 14:38:58
    Temat: Podwójne odsetki od Raifa (na dzień dzisiejszy 4%) na nowym KO
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    http://livesmarter.pl/twoj-wymarzony-cel-podwojne-od
    setki-na-koncie-oszczednosciowym/

    Wygląda dobrze - troche jak lokata z możliwością dorzucenia kasy. Ktoś coś widzi?

  • 2. Data: 2015-08-31 08:30:36
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-08-28 o 14:38, Mietek pisze:
    > http://livesmarter.pl/twoj-wymarzony-cel-podwojne-od
    setki-na-koncie-oszczednosciowym/

    > Wygląda dobrze - troche jak lokata z możliwością dorzucenia kasy. Ktoś coś widzi?

    Ja nic nie widzę ,
    i nie spożywałem metanolu :)
    - wygląda, że oferta jest atrakcyjna i pewnie z niej skorzystam po 7.09

    Pozdro

  • 3. Data: 2015-09-13 02:12:30
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Mietek wrote:

> [...]
    oszczednosciowym/

    > Wygląda dobrze - troche jak lokata z możliwością dorzucenia kasy. Ktoś coś

    Witam,

    czy ktoś otrzymał już konto na promocyjnych zasadach?

    Wypełniłem formularz przed 7 września, podałem prawidłowy e-mail oraz numer
    telefonu, ale żadnego kontaktu ze strony banku nie uświadczyłem.

    Teraz widzę na stronie wymarzonycel.pl, że można niby otwierać już ten
    rodzaj konta, ale nie ma tam żadnej wzmianki o promocji jaka była do 7
    września.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2015-09-13 13:27:07
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    W dniu 13.09.2015 o 02:12, janek z pola pisze:

> [...]
    >
    > Teraz widzę na stronie wymarzonycel.pl, że można niby otwierać już ten
    > rodzaj konta, ale nie ma tam żadnej wzmianki o promocji jaka była do 7

    Czekać na kontakt banku.

    http://bankobranie.blogspot.com/2015/09/raiffeisen-p
    olbank-przysa-maile-wiemy.html#more

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

  • 5. Data: 2015-09-14 00:30:55
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Darcin wrote:

    > Czekać na kontakt banku.
    >
    > http://bankobranie.blogspot.com/2015/09/raiffeisen-p
    olbank-przysa-maile-
    wiemy.html#more

    Rzeczywiście mail przyszedł 09.09, wylądował w jakiejś zakładce konta email.

    W mailu jest link "Załóż konto", który nie jest w ogóle personalizowany - w
    URLu nie ma niczego co by wyglądało na unikalny identyfikator. A jestem już
    klientem RB.

    Czy ktoś, kto był klientem RB przed wysłaniem formularza promocji, mógłby
    sprawdzic jaki otrzymał link aktywacyjny? Czy w liku jest jakiś unikalny
    identyfikator?

    --
    Wysłane z pola.

  • 6. Data: 2015-09-14 18:36:33
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    W dniu 14.09.2015 o 00:30, janek z pola pisze:

    > Czy ktoś, kto był klientem RB przed wysłaniem formularza promocji, mógłby
    > sprawdzic jaki otrzymał link aktywacyjny? Czy w liku jest jakiś unikalny
    > identyfikator?

    Kto czyta nie błądzi. Tu wszystko jest wyjaśnione: