  • 1. Data: 2015-08-27 12:51:11
    Temat: Zarządzanie bankami
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Tak się porobiło że musiałem trochę pokombinować z bankami.
    Tu kredyt tam kredyt siam jakaś karta kredytowa a i tutaj jeszcze jedna.

    A że widzę że na tej grupie są zbieracze kont bankowych z wisienkami.

    Mam pytanie jak to robić żeby pamiętać że
    tym 20 dnia miesiąca trzeba wypłacić
    tutaj 25 dnia miesiąca wpłacić
    a jeszcze gdzie indziej zamknąć konto.

    Pytanie jak zarządzać kontami gdy ma się ich już kilka
    a niestety nie można ich zamknąć.

  • 2. Data: 2015-08-27 17:27:23
    Temat: Re: Zarządzanie bankami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bolko wrote:

> [...]
    > tutaj 25 dnia miesiąca wpłacić
    > a jeszcze gdzie indziej zamknąć konto.
    >
    > Pytanie jak zarządzać kontami gdy ma się ich już kilka

    1. zamknać wszystkie konta, ktorych nie można zamknać i zostawić sobie
    tylko jedno.

    2. Poustawiac sobie automatyczne przelewy i polecenia zapłaty.

    2. Zainstalować sobie program do zarządzania finansami. Darmowy MSMoney
    ciągle chyba można ściągnąć z internetu. Lepszego nie widziałem.

    3. Zainwestować w samartfona z kalendarzem do przypominania.

  • 3. Data: 2015-08-27 19:31:04
    Od: W <w...@w...pl>

    witek wystukał, co następuje:

    > 3. Zainwestować w samartfona z kalendarzem do przypominania.

    Można wykorzystać kalendarze sieciowe - czy to od google, czy microsoftu
    (czy inne, jest tego trochę) i mieć przypomnienia na e-mail.

  • 4. Data: 2015-09-24 02:43:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" d...@g...co

    : Pytanie jak zarządzać kontami gdy ma się ich
    : już kilka a niestety nie można ich zamknąć.

    0. Spisuję, co mam robić w miesiącu.
    1. Na przełomie miesięcy zaznaczam wszystko na czerwono.
    2. Po wykonaniu czegoś częściowo zaznaczam to na fioletowo.
    (zlecenie spłaty KK)
    3. Po wykonaniu czegoś do końca zaznaczam to na granatowo.
    (sprawdzenie że KK została spłacona)

    Czasami mam wpadki.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.