  • 1. Data: 2006-05-24 19:52:42
    Temat: Reklamacja w Millennium - porażka
    Od: " JBG" <j...@g...pl>

    Jakiś rok temu skusiłem się na Visę Economic, równocześnie otworzono mi konto
    w Millennium, które miało być bezpłatne. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że
    konto jest bezpłatne tylko pod warunkiem zrobienia kartą określonych obrotów.
    W grudniu złożyłem więc wniosek o zamknięcie konta. Przestałem się nim
    interesować, aż tu koło kwietnia zauważyłem, że konto dalej jest otwarte i
    znowu pobrano za nie opłatę. 2 maja złożyłem więc reklamację w sprawie zwrotu
    kilkunastu (moim zdaniem niesłusznie pobranych) złotych. Zgodnie z informacją
    pani z banku, reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, poza tym
    zaraz po długim weekendzie miał się ze mną skontatkować ktoś z banku w tej
    sprawie. Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu pofatygowałem
    się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. W
    związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem rachunek.
    Reklamacja mimo to miała być rozpatrzona, ale minął kolejny tydzień i zero
    odzewu. W sumie nie zależy mi za bardzo na tych pieniądzach, ale niesmak
    pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie spłaty.

  • 2. Data: 2006-05-24 19:59:35
    Temat: Re: Reklamacja w Millennium - porażka
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik " JBG" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    > Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie

    Millennium Quality Normal

    Na kazda istotna operację biezesz potwierdzenie...xero staje sie fajne
    dopiero po podsteplowaniu pieczatka oddzialu...

    ...ale ja.. ja mam tam prawie 10 lat stazu :)))

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2006-05-25 11:53:42
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

> [...]
    > rozpatrywania. W
    > związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem

    Wyciągnij wtyczkę z kontaktu bo coś im się zawiesiło ;)
    pozdrawiam