  • 1. Data: 2006-05-24 12:50:09
    Temat: przelew z rachunku kk - gdzie ?
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

  • 2. Data: 2006-05-24 13:04:15
    Temat: Re: przelew z rachunku kk - gdzie ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 3. Data: 2006-05-24 13:09:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:447459cd@news.home.net.pl...
    > Robert Sierant napisał(a):
    > > BPH
    > > Citi
    > > oraz BZ WBK
    > >
    > > czy pominąłem jakiś bank ?
    >
    > Chyba jeszcze Millennium ma taka opcje

    tylko w celu splaty innej karty, a i to chyba tylko przy zmianie karty...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-05-24 13:19:32
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > tylko w celu splaty innej karty, a i to chyba tylko przy zmianie karty...

    czyli Millenium sie nie liczy...

    czy w BZ WBK mozna (praktycznie) zrobic przelew na splate innej karty ?
    oczywiscie karta nalezy do innej osoby....tzn. czy bank zorientuje sie
    na jaki rodzaj rachunku wykonalem przelew ?

    pozdr.
    RS

  • 5. Data: 2006-05-24 13:46:22
    Od: "lukasz.m" <l...@p...onet.pl>

    GETIN Bank...na dowolny rachunek bankowy w Polsce, bez prowizji i do 55
    dni spłata 0%

  • 6. Data: 2006-05-24 15:07:20
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Robert Sierant napisał(a):
    > BPH
    > Citi
    > oraz BZ WBK
    >
    > czy pominąłem jakiś bank ?

    Raiffeisen, przy czym dla kart Amplico operacja jest traktowana jako
    bezgotówkowa, dla pozostałych - od 1 marca jako gotówkowa.

    Marek

  • 7. Data: 2006-05-24 19:29:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Sierant" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > BPH
    > Citi
    > oraz BZ WBK
    >
    > czy pominąłem jakiś bank ?

    Getinbank, przelew jako operacja bezgotowkowa.

  • 8. Data: 2006-05-24 22:21:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 24 May 2006 15:09:09 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >tylko w celu splaty innej karty, a i to chyba tylko przy zmianie karty...

    Nie tylko przy zmianie. Robiłem to już kilkakrotnie, trzeba
    przedstawić wyciąg z karty, którą zamierzamy spłacić.

    PG

  • 9. Data: 2006-05-25 07:53:23
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    GETIN Bank...na dowolny rachunek bankowy w Polsce, bez prowizji i do 55
    dni spłata 0%

    tak, tylko przelewu mozna dokonac jedynie w oddziale banku i to jest jego
    glowny minus,
    ciekawe kiedy ten bank wdrozy zlecanie operacji bankowych przez telefon o
    internecie nie
    wspominajac...

    pozdr.
    R.

  • 10. Data: 2006-05-25 08:01:47
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    Raiffeisen, przy czym dla kart Amplico operacja jest traktowana jako
    bezgotówkowa, dla pozostałych - od 1 marca jako gotówkowa.

    Marek

    według infolinii wszystkie przelewy z kart kredytowych są traktowane
    jako operacje gotowkowe

    pozdrawiam
    Robert