eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja w Millennium - porażka › Re: Reklamacja w Millennium - porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja w Millennium - porażka
    Date: Wed, 24 May 2006 21:59:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <e52e2c$se8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e52dia$7ov$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.37.234
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148500876 29128 80.55.37.234 (24 May 2006 20:01:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 May 2006 20:01:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0621-3, 2006-05-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Not-Tested
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386391
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik " JBG" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e52dia$7ov$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakiś rok temu skusiłem się na Visę Economic, równocześnie otworzono mi
    > konto
    > w Millennium, które miało być bezpłatne. Po jakimś czasie dowiedziałem
    > się, że
    > konto jest bezpłatne tylko pod warunkiem zrobienia kartą określonych
    > obrotów.
    > W grudniu złożyłem więc wniosek o zamknięcie konta. Przestałem się nim
    > interesować, aż tu koło kwietnia zauważyłem, że konto dalej jest otwarte i
    > znowu pobrano za nie opłatę. 2 maja złożyłem więc reklamację w sprawie
    > zwrotu
    > kilkunastu (moim zdaniem niesłusznie pobranych) złotych. Zgodnie z
    > informacją
    > pani z banku, reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, poza tym
    > zaraz po długim weekendzie miał się ze mną skontatkować ktoś z banku w tej
    > sprawie. Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu
    > pofatygowałem
    > się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie
    > rozpatrywania. W
    > związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem
    > rachunek.
    > Reklamacja mimo to miała być rozpatrzona, ale minął kolejny tydzień i zero
    > odzewu. W sumie nie zależy mi za bardzo na tych pieniądzach, ale niesmak
    > pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    > Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie
    > spłaty.

    Millennium Quality Normal

    Na kazda istotna operację biezesz potwierdzenie...xero staje sie fajne
    dopiero po podsteplowaniu pieczatka oddzialu...

    ...ale ja.. ja mam tam prawie 10 lat stazu :)))

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1