  • 1. Data: 2006-05-24 18:41:51
    Temat: kk citi
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    chciałem sobie wyrobić kk mbanku - na podstawie historii rachunku +
    automatyczna spłata - super wygodne ale skończyła się nieustająca
    promocja dla kont isteniących ponad 6m-cy wiec chyba skuszę się na kk citi
    - z tego co widze dla wniosku złożonego przez inet wydanie jest za free,
    czy po rezygnacji z ubezp dochodzą jeszcze jakieś opłaty np za serwis
    inernetowy ?
    - czy po rezygnacji z ubezp. jestem jakoś chroniony ? przynajmniej nie
    gorzej niż przy innych kk wydawanych za free
    - czy mastercard jest rozliczany w euro dla płatności w europie
    - czy jest sens wchodzić w programy parnerskie - na bp akurat nie
    tankuje i nie znam cen, a w erze jakiś czas temu przeszedłem na tak-taka

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-05-24 19:37:51
    Temat: Re: kk citi
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ra" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości

    > - z tego co widze dla wniosku złożonego przez inet wydanie jest za free,
    > czy po rezygnacji z ubezp dochodzą jeszcze jakieś opłaty np za serwis
    > inernetowy ?
    jak zrezygnujesz z credit shield (3 pierwsze miesiące gratis) i pakietu
    bezpieczeństwa to nie ma innych opłat

    > - czy mastercard jest rozliczany w euro dla płatności w europie
    > - czy jest sens wchodzić w programy parnerskie - na bp akurat nie tankuje
    > i nie znam cen, a w erze jakiś czas temu przeszedłem na tak-taka
    bp jest ok - za wszystkie platnosci dokonane karta (rowniez przelewy z kk)
    dostajesz punkty (5pln=1 punkt) ktore wymieniasz na nagrody z katalogu bp

  • 3. Data: 2006-05-24 21:26:42
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    Seba napisał(a):
    > Użytkownik "Ra" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości

    > bp jest ok - za wszystkie platnosci dokonane karta (rowniez przelewy z kk)
    > dostajesz punkty (5pln=1 punkt) ktore wymieniasz na nagrody z katalogu bp
    w paru sklepach widziałem zniżki na silvera i gold, czy karty bp i era
    też się łapią czy nie ? i jeśli tak czy czy są w takim razie powody
    dlaczego brak silvera a nie bp

  • 4. Data: 2006-05-25 10:08:19
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ra <adres.w@stopcce> napisał(a):

    > w paru sklepach widziałem zniżki na silvera i gold, czy karty bp i era
    > też się łapią czy nie ? i jeśli tak czy czy są w takim razie powody
    > dlaczego brak silvera a nie bp

    te same znizki sa na bp i na ere co na silver, na bp czy era moga byc jakies
    dodatkowe oferty

  • 5. Data: 2006-05-26 11:38:46
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > chciałem sobie wyrobić kk mbanku - na podstawie historii rachunku +
    > automatyczna spłata - super wygodne ale skończyła się nieustająca
    > promocja dla kont isteniących ponad 6m-cy wiec chyba skuszę się na kk citi
    Miałem w mBanku, była OK, ale nie chcieli zrezygnować z opłaty więc zmieniłem na
    Citi. Duża zaleta Citi to przelewy które mi zwiększają obrót i dają punkty BP,
    ale za to bardzo kiepska obsługa strony WWW. W mBanku była bardzo dobra, i do
    tego wszystko od razu widoczne a w Citi trzeba długo czekać na pojawienie się
    traksakcji w internecie oraz strona jest niewygodna w użyciu i daje mało
    informacji. Nie da się też w przeciwieństwie do mBanku zmienić limitów transakcji.

    > - z tego co widze dla wniosku złożonego przez inet wydanie jest za free,
    > czy po rezygnacji z ubezp dochodzą jeszcze jakieś opłaty np za serwis
    > inernetowy ?
    Ja nie wypełniałem przez internet i też nie płaciłem. Zadzwoniłem na infolinie
    dowiadywać się o kartę i polecili od razu kontakt z przedstawicielem, na moje
    wątpliwości co do opłaty, facet powiedział że jej nie będzie no i nie płaciłem.
    Facet przyszedł do mnie do pracy, wypełnił papiery i tyle. Z ubezpieczeń
    zrezygnowałem i nie płacę żadnych opłat.

    > - czy jest sens wchodzić w programy parnerskie - na bp akurat nie
    > tankuje i nie znam cen, a w erze jakiś czas temu przeszedłem na tak-taka

    Uważam że jest sens. Mając kartę partnerską nic się nie traci w porównaniu ze
    zwykłą a otrzymuje się dodatkowe przywileje. BP też jest srebrna. Ja na BP też
    nie tankuję bo mają drogo, ale za to ich punkty zbieram na Neste ;) no i na
    innych zakupach i przelewach. Jak się coś uzbiera to pojadę na BP po prezent.