eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Reklamacja kartowa PKP Intercity
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2006-10-17 19:47:22
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: gn <g...@g...pl>

    Gdyby się dało zwrócić bilet bez straty dla firmy, tak jak każdy zwykły towar, to
    nie byłoby problemu, jednak bilet, w miarę zbliżania się terminu podróży, traci
    wartość, bo kolei będzie go trudniej sprzedać gdy jest mało czasu do wyjazdu i oni
    powinni mieć prawo do rekompensaty. To dotyczy wszelkiego rodzaju biletów
    niewykorzystanych z winy kupującego.


  • 12. Data: 2006-10-18 07:11:30
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Mon, 16 Oct 2006 17:45:48 +0200, donquijote
    <d...@N...pl> wrote:

    >
    >Stąd moja wątpliwość - reklamować w PKP, czy wysyłać reklamację
    >transakcji do mBanku i domagać się zwrotu pieniędzy na kartę z powodu
    >nie otrzymania usługi będącej przedmiotem transakcji?

    Reklamować w PKP, powołać się na zawarcie umowy poza siedzibą.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356


  • 13. Data: 2006-10-18 07:11:46
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Mon, 16 Oct 2006 18:57:08 +0200, donquijote
    <d...@N...pl> wrote:

    >Skoro jednak kupowałem bilet przez Internet, to PKP powinno mi oddać
    >całą kasę? Dobrze rozumuję?

    Dobrze.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356


  • 14. Data: 2006-10-18 08:07:47
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Gdyby się dało zwrócić bilet bez straty dla firmy,
    > tak jak każdy zwykły towar, to nie byłoby problemu,

    To nie towar,tylko dowód zawarcia umowy na usługę.

    > jednak bilet, w miarę zbliżania się terminu podróży, traci wartość,
    > bo kolei będzie go trudniej sprzedać gdy jest mało czasu do wyjazdu

    Tu akurat z towarem i terminem ważności jest podobnie.

    > i oni powinni mieć prawo do rekompensaty.
    > To dotyczy wszelkiego rodzaju biletów niewykorzystanych z winy kupującego.

    To dotyczy wszelkiego rodzaju odstąpień od umowy przed wykonaniem usługi,
    jeśli taki punkt strony zawarły w umowie.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 15. Data: 2006-10-18 18:59:27
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Mon, 16 Oct 2006 17:45:48 +0200, donquijote
    > <d...@N...pl> wrote:
    >
    >> Stąd moja wątpliwość - reklamować w PKP, czy wysyłać reklamację
    >> transakcji do mBanku i domagać się zwrotu pieniędzy na kartę z powodu
    >> nie otrzymania usługi będącej przedmiotem transakcji?
    >
    > Reklamować w PKP, powołać się na zawarcie umowy poza siedzibą.

    Umowa zawarta przez internet jest umową zawarta na odległość a nie poza
    lokalem przedsiębiorstwa (czy jak Ty to nazywasz "poza siedzibą").I
    przeczytaj dokładnie cały wątek.


  • 16. Data: 2006-10-26 09:39:54
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > Szanowni grupowicze,
    >
    > zakupiłem w piątek bilet PKP Intercity płacąc przez Internet za pomocą
    > karty kredytowej mBanku. Dzień później zrezygnowałem z wyjazdu,
    > anulowałem bilet oraz rezerwację, i teraz chcę złożyć reklamację, aby
    > odzyskać pieniądze, bowiem okazało się, że PKP nie oddaje kasy z
    > automatu. Tutaj mała niespodzianka, zgodnie z regulaminem PKP potrąca
    > 10% od zwracanej kwoty. Nie spodobało mi się to i teraz kombinuję jak to
    > obejść. Nie chodzi tu przecież o dużą kwotę, ale raczej o zasadę - poza
    > tym skoro korzystam z internetowego, jakby nie patrzeć najtańszego dla
    > PKP kontaktu z klientem, to dlaczego do cholery oni biorą ode mnie
    > pieniądze za nic? Żadnej usługi nie było, więc za co mam płacić te 10%?

    Ostatnio się Intercity strasznie reklamuje jacy to oni są super, tani, lepsi od
    jazdy samochodem itp. Rozreklamuj ich też jak to jest na prawdę, jak szanują
    klientów itp. może zmienią regulamin, a jak nie to przynajmniej kolejni ludzie
    się nie natną na naciągaczy.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 17. Data: 2009-06-16 12:54:39
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: "mucha_1984" <mucha_1984@WYTNIJ_TOo2.pl>


    krótko i na temat, dopóki podróżni nie będą czytać regulaminów, żadne reklamacje im
    nie pomogą...
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1