  • 1. Data: 2006-10-16 17:24:43
    Temat: Banki znosza oplaty za wyplaty w okienkach
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Banki-znosza-prowizj
    e-za-wyplate-gotowki-w-oddzialach-1495897.html

    Ciekawe czy jak sie uprawomocni wyrok bedzie mozna odzyskac od bankow
    zaplacona
    prowizje wraz z odsetkami? Skoro oplaty byly pobierane bezprawnie to powinny
    byc zwrocone?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-10-16 18:04:22
    Temat: Re: Banki znosza oplaty za wyplaty w okienkach
    Od: <p...@o...pl>

    normalnie się uniosę, niektórzy to mają w głowach posra...ne co jeszcze mają
    zwrócić? bank to nie instytucja charytatywna. poza tym co za jelenie chodzą
    jeszcze do okienek po pieniążki. w sumie to bym sama dowaliła taką prowizje
    za to, żeby był spokój w banku i w cywilizowany sposób mogłabym załatwiać
    sprawy wymagające wizyty, choć i tych nie ma za dużo. Ehhh nie chce mi się
    pisać jak widzę coś takiego

  • 3. Data: 2006-10-16 18:15:40
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizje za to, żeby był spokój w banku i w cywilizowany sposób mogłabym
    > załatwiać sprawy wymagające wizyty, choć i tych nie ma za dużo. Ehhh nie

    To czy ja czy Ty nie korzystamy z wyplaty w okienku to akurat nie ma tu
    znaczenia.
    Bardziej chodzi mi o to, ze banki maja do dyspozycji rozbudowane dzialy
    prawne
    i jestem przekonany, ze doskonale wiedzialy, iz dzialaja wbrew prawu.
    A przynajmniej musialy brac to pod uwage. Czyli dopuscily sie oszustwa
    liczac
    na to, ze nikt nie bedzie sie procesowal o kilka PLN. Na szczescie znalazl
    sie
    ktos, kto nie przeszedl do porzadku dziennego nad tym, ze w sposob
    nielegalny
    wyludza sie od niego kolejne zlotowki. I jednak sytuacja w kraju jakos
    normalnieje (prosze nie odczytywac tego jako aluzji do aktualnie rzadzacych)
    na tyle, ze wielkie instytuacje przegrywaja z konsumentami jezeli dzialaja
    niezgodnie z prawem. Mnie pozostaje sie tylko cieszyc, ze sa jeszcze
    ludzie, ktorym sie chce procesowac o te pare PLN. Chociaz w okienku
    pienidzy nie wybieralem juz od kilku lat. Ale moze nastepnym razem
    okaze sie, ze za usluge z ktorej korzystam tez sie nie naleza oplaty?

    Pzdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-10-16 18:24:16
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

> [...]
    > prowizje za to, żeby był spokój w banku i w cywilizowany sposób mogłabym
    > załatwiać sprawy wymagające wizyty, choć i tych nie ma za dużo. Ehhh nie

    to idź wypłac 50000 z bankomatu ... skoroś nie posrana

    @dams

  • 5. Data: 2006-10-16 18:34:08
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawy wymagające wizyty, choć i tych nie ma za dużo. Ehhh nie chce mi się

    Ehh nie chce mi sie pisać jak widzę coś takiego
    Radzę się zastanowić zanim się napisze ze ktoś jest
    jeleniem albo ma posra...ne
    czasami warto stanąć przed lustrem
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-10-16 19:35:26
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 20:24:16 +0200, @dams napisał(a):

    > to idź wypłac 50000 z bankomatu ... skoroś nie posrana

    Po co tyle nosić? Nie da się tego przelewem załatwić?
    Z ciekawości pytam...

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 7. Data: 2006-10-16 19:46:23
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Po co tyle nosić? Nie da się tego przelewem załatwić?
    > Z ciekawości pytam...

    To wyłącznie dobra wola kontrahenta. Jego prawo jesli chce miec gotowke.
    I twoj problem ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 8. Data: 2006-10-16 20:46:23
    Od: <p...@o...pl>

    > to idź wypłac 50000 z bankomatu ... skoroś nie posrana
    >
    > @dams

    no tak bo musze kupić hotdoga. a przelewy halloo żyjemy w 21 wieku kto
    obraca teraz gotówą. ludzie myśleć troche to nie boli

  • 9. Data: 2006-10-16 20:48:00
    Od: <p...@o...pl>

    > Ehh nie chce mi sie pisać jak widzę coś takiego
    > Radzę się zastanowić zanim się napisze ze ktoś jest
> [...]

    to się nazywa pozytywne myślenie właśnie coś takiego miałam na myśli.

  • 10. Data: 2006-10-17 06:32:44
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Użytkownik wrote:
    > no tak bo musze kupić hotdoga. a przelewy halloo żyjemy w 21 wieku kto
    > obraca teraz gotówą. ludzie myśleć troche to nie boli

    No jasne jade do Niemiec kupic kilka pojadow na handel i bede robil
    przelewy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos