  • 1. Data: 2006-10-16 10:50:50
    Temat: Przelew zagranice - ktory bank?
    Od: "Derek" <W...@g...pl>

    Musze zrobic kilkanascie malych przelewow zagranice.

    Ktory bank jest najtanszy?
    No bo np. mam przelew na 20 euro a w multibanku prowizja to az 25 pln

  • 2. Data: 2006-10-16 11:03:16
    Temat: Re: Przelew zagranice - ktory bank?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <W...@g...pl> napisal(a):
    > Musze zrobic kilkanascie malych przelewow zagranice.
    >
    > Ktory bank jest najtanszy?
    > No bo np. mam przelew na 20 euro a w multibanku prowizja to az 25 pln

    TYLKO 25 zł. Pooglądaj oferty innych banków, to przestawisz sobie
    światopogląd. W dodatku w multi złożysz ten przelew klikając myszą, a
    gdzie indziej to na ogół trzeba dymać do oddziału. Zatem nie odżegnuj
    się od Multi, bo tylko on Ci zostaje.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-10-16 11:53:05
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Ktory bank jest najtanszy?
    > No bo np. mam przelew na 20 euro a w multibanku prowizja to az 25 pln

    Citibank ma do konca roku promocje bezplatnych przelewow zagranicznych.

  • 4. Data: 2006-10-16 15:57:43
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Derek napisał(a):
    > Musze zrobic kilkanascie malych przelewow zagranice.
    >
    > Ktory bank jest najtanszy?
    > No bo np. mam przelew na 20 euro a w multibanku prowizja to az 25 pln

    w bzwbk 0,2% min 9,50 - i mozesz zrobic przez internet