  • 1. Data: 2006-10-16 09:10:34
    Temat: Koszty przelewu z zagranicy
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Witam,

    Czy ktoś może wie, jak wygląda sprawa kosztów przelewu z zagranicy na
    konto firmowe w BGŻ?

    Konsultant z infolinii po odpytaniu opiekuna produktu twierdzi, że kiedy
    przelew jest nadany z opcja SHA to bez względu na koszty banków
    pośredniczących jedyna opłata jaką ja ponoszę wynosi 25 plz (a nadawca
    płaci tylko koszty swojego banku).

    Czy BGŻ prowadzi działalność charytatywną w tym zakresie?
    Czy też obaj pracownicy nie do końca wiedzą o czym mówią?
    A może jest jakaś trzecia opcja?

    Przy okazji:

    Jak to jest z opłatami banków pośredniczących w sytuacji jeśli przelew
    idzie wyłącznie przez "bank korespondent" banku w Polsce.
    Są wtedy opłaty czy nie ma?

    Może ktoś wie w którym banku będą najniższe koszty przelewów
    przychodzących z zagranicy, jeśli bankiem wysyłającym jest Citizens Bank
    of Rhode Island?

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2006-10-16 11:04:08
    Temat: Re: Koszty przelewu z zagranicy
    Od: "St" <S...@a...com>

    > Może ktoś wie w którym banku będą najniższe koszty przelewów
    > przychodzących z zagranicy, jeśli bankiem wysyłającym jest Citizens Bank
    > of Rhode Island?

    Najtańszy jest VW bank. Rzepie było zestawienie

    St

  • 3. Data: 2006-10-16 12:08:58
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    St wrote:

    > Najtańszy jest VW bank. Rzepie było zestawienie

    Nie wypatrzylem możliwości posiadania rachunków w USD.

    Czyli jak dla mnie nie nadaje się ponieważ jestem zdany na wymianę USD
    na PLZ po kursie z dnia ksiegowania przelewu.

    Pozdrawiam

    P.

  • 4. Data: 2006-10-17 17:54:36
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "piotrek" <p...@r...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wypatrzylem możliwości posiadania rachunków w USD.

    w takich sprawach lepiej odwiedzić oddział. Ponadto polecam Kredyt BAnk

  • 5. Data: 2006-10-17 17:57:17
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Czy BGŻ prowadzi działalność charytatywną w tym zakresie?
    > Czy też obaj pracownicy nie do końca wiedzą o czym mówią?

    Pośrednicy urwą sobie z przelewu. A BGZ faktycznie tylko swoje :-)

    Pytasz też o droge bankową do Rhode Island. To egzotyka, może lepiej niech
    ten bank odpowie.