  • 11. Data: 2003-02-12 11:11:32
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Don Pedro napisał(a):

    > W tym sęk, że żadne. Ale jak już masz taką sprawę to dostajesz pismo zgodnie
    > z uregulowaniami VISA to i tamto.
    regulamin kk lukas powoluje sie na vise
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2003-02-12 11:21:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Don Pedro napisał(a):

    > Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
    > uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może jednak
    > ktoś wie...
    reczywiscie nie ma, przepraszam

    zapewne w kazdym banku bedzie inaczej, jak podasz nazwe banku to moze
    ci ktos napisze jak bylo w jego przypadku

    np. u luksasa:
    reklamacja telefoniczna (na ktorej rozpatrzenie maja 2 tyg), po
    tygodniu odpowiedz pisemna ze kwoty reklamowanej nie musze splacic
    i info ze w ciagu 2 m-cy reklamacja zostanie rozpatrzona

    po 2 m-cach (3 dni przed uplywem terminu ktory sami sobie wyznaczyli)
    list z info ze reklamacje uznaja, przepraszaja i licza na dalsza
    wspolprace

    imho prosciej niz w citi, bo nic nie musialem podpisywac ;)

  • 13. Data: 2003-02-12 12:36:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3E4A2E42.BD8B4566@go2.pl, RobertS <r...@g...pl>:

> [...]
    > wspolprace
    >
    > imho prosciej niz w citi, bo nic nie musialem podpisywac ;)

    Ale UWAGA na tę procedurę!
    W nastepnym miesiącu całkowite zadłużenie jest obniżone o reklamowaną kwotę.
    Jeśli będziecie spłacać całkowite zadłużenie uwidocznione na wyciągach, to
    wszystko będzie OK, dopoki za np. 3 miesiące nie zakończy się reklamacja w
    ten sposób, że pierwotne obciążenie znowu się pojawi w systemie. Wówczas w
    następnym miesiącu (w moim przypadku 4 mies. po reklamacji) pojawią się
    nieoczekiwane odsetki za 3 mies. niepelnej spłaty (u mnie 60zł)!!!

    Z tym że u mnie ostateczna decyzja reklamacyjna nie precyzowała
    jednoznacznie, że "reklamacja odrzucona", tylko że "nastąpiło uznanie". A
    było to u mnie uznanie inicjowane przez pierwotnego obciążyciela (chyba pod
    wpływem zapytania VISY (?)).

    Złożyłem reklamacje pisemną od tych odsetek powołując się na 2 zapisy
    regulaminowe: spłatę całości zadłużenia oraz wyciąg pocztą jako drogę
    powiadomienia o całości zadłużenia. Pewnie nie zostanie uznana, a do Arbitra
    nie będzie mi się chciało iść.

    W każdym razie ostrzegam, uważajcie.

    --
    Robert