  • 1. Data: 2003-02-10 20:41:07
    Temat: porównanie wypłat kartą za granicą
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Kiedyś widziałem w sieci jakieś porównanie wypłat z bankomatu różnymi
    kartami w różnych krajach.
    Czy jest gdzieś jakieś w miarę katualne takie zestawienie?
    Szczególnie interesuje mnie Multibank, Inteligo i BZ WKB.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 2. Data: 2003-02-11 18:24:45
    Temat: Re: porównanie wypłat kartą za granicą
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <
> [...]
    > Czy jest gdzieś jakieś w miarę katualne takie zestawienie?
    > Szczególnie interesuje mnie Multibank, Inteligo i BZ WKB.

    właśnie przygotowuję takie porównanie, ale niestety bez BZ-WBK i Multi
    ogólnie jeśli chodzi o Europę to Maestro mają przewagę bo unikają
    przeliczeń przez dolary, a drugim decydującym czynnikiem jest
    prowizja - najlepiej stała kwota np. 3,50 w Millennium lub Maestro z
    Citi.
    Inteligo wypada nieżle ponieważ ma prowizję 2% (min 8.50) i w miare
    przyzwoite kursy
    *** blad ***

    PS a ta strona była na www.ebanki.pl ale dziś coś tej strony nie
    znajduje

  • 3. Data: 2003-02-11 18:59:38
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za blad <b...@W...pl> w poście
    news:b2bf5c$gee$1@nemesis.news.tpi.pl napisał:

> [...]
    > Citi.
    > Inteligo wypada nieżle ponieważ ma prowizję 2% (min 8.50) i w miare

    Ja przeważnie wyciągam małe kwoty i chciałbym wiedzieć do jakiej kwoty
    opłaci mi się wyciągać z VE multi, od jakiej z Maestro BZWBK i jak to
    wygląda z Inteligo.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański