  • 1. Data: 2003-02-10 22:22:30
    Temat: Inteligo - tylko dla karty?
    Od: pw <y...@w...pl>

    Witam,

    Mam taki problem: od czasu do czasu chcialbym kupic cos przez Internet,
    np. w Amazon, ale posiadam tylko zwykla Vise Electron. Czy zalozenie
    konta w Inteligo wylacznie w tym celu, zeby placic przez Internet ma
    sens? Normalnie nie przechowywalbym tam pieniedzy (szczerze mowiac wole
    trzymac w zwyklym banku), ale wtedy chyba trzeba by robic przelewy za
    kazdym razem do Inteligo a potem placic.

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-02-10 22:28:31
    Temat: Re: Inteligo - tylko dla karty?
    Od: "LaraCroft" <L...@c...pl>

    Uzytkownik "pw" <y...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > trzymac w zwyklym banku), ale wtedy chyba trzeba by robic przelewy za
    > kazdym razem do Inteligo a potem placic.

    juz lepiej wyrobic sobie specjalna karte do platnosci w Internecie
    z tego co sie orientuje w BPHPBK jest osobna karta VISA Internet tylko do
    tego, a oprocz oczywiscie standardowe karty

  • 3. Data: 2003-02-10 22:32:15
    Od: "LaraCroft" <L...@c...pl>

    oczywiscie nie chodzi mi o to, ze JEDYNIE tam sa takie karty....ale akurat
    tam mam konto i wiem, ze akurat takowa jest

  • 4. Data: 2003-02-10 22:33:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2990s$1jk$1@moles.pbk.pl, LaraCroft <L...@c...pl>:
> [...]
    > z tego co sie orientuje w BPHPBK jest osobna karta VISA Internet
    > tylko do tego, a oprocz oczywiscie standardowe karty

    Dlaczego to jest lepiej? IMHO uklad taki jak opisal Don Pedro jest dobry.
    Karta tania (niecale 12zl/rok), w miare bezpieczna (zasila tylko przed
    zakupem).

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-10 22:33:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "LaraCroft" <L...@c...pl> napisał w wiadomości

    > juz lepiej wyrobic sobie specjalna karte do platnosci w Internecie
    > z tego co sie orientuje w BPHPBK jest osobna karta VISA Internet tylko do
    > tego, a oprocz oczywiscie standardowe karty

    Wypadaloby miec pewnosc, a nie tylko sie orientowac ;).
    Czy koszt tej karty jest mniejszy niz utrzymanie rachunku w Inteligo? I co
    wiecej niz w Iteligo mozna otrzymac za taka sama cene? ;)

    Maciej

  • 6. Data: 2003-02-10 22:34:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b299bo$ml6$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Dlaczego to jest lepiej? IMHO uklad taki jak opisal Don Pedro jest

    przepraszam, pw - nie Don Pedro

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-10 22:35:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:0NV1a.258556$xv1.3031630@news.chello.at, MK <m...@i...pl>:

    Nawet swój dedykowany serwer mają, no proszę: "moles", czyli z
    amerykanskiego żargonu politycznego "wtyczki" :))

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-02-10 23:34:15
    Od: pitr <n...@n...pbk.pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 23:35:58 +0100, Robert wrote:

    > news:0NV1a.258556$xv1.3031630@news.chello.at, MK <m...@i...pl>:

    > Nawet swój dedykowany serwer maj?, no prosz?: "moles",

    "dedykowany"?
    a mi sie wydawalo ze to porpstu serwer korporacyjny, coz czlowiek cale zycie sie
    uczy....

    > czyli z
    > amerykanskiego ?argonu politycznego "wtyczki" :))

    Polecalbym slownik laciny, bylby bardziej adekwatny

    piotr
    (rozbawiony)

  • 9. Data: 2003-02-10 23:37:21
    Od: pitr <n...@n...pbk.pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 23:33:32 +0100, MK wrote:

    > U?ytkownik "LaraCroft" <L...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wypadaloby miec pewnosc, a nie tylko sie orientowac ;). Organization:
    > BPH PBK
    > GMT) X-Complaints-To: a...@p...pl

    Wybacz, czy uwazasz ze kazdy pracownik banku wie wszsytko o jego
    produktach?
    Lara nie wystepuje tu jako doradca klienta ani jako rzecznik prasowy, jest
    poprostu prywatna osoba
    ja nie mam nawet bladego pojecia co oferuje moja firma i jest mi to
    obojetne - nie potrzebuje tego do wykonywanai swoich obowiazkow
    sluzbowych
    czy to zle?

    piotr

  • 10. Data: 2003-02-11 00:01:51
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    pitr wrote:

> [...]

    Oczywiscie ze nie wszystko, ale ma duzo wiecej szans zeby sie tego
    dowiedziec.

    Hmm. To dlaczego korzystacie ze sluzbowego serwera, skoro piszecie
    prywatnie?

    Gratuluje. To oznacza, ze pracujesz w centrali na wysokim stanowisku.

    Zalezy od oceny Twojego pracodawcy.
    Ja równiez pracuje w banku, ale do czytania i pisania na grupe korzystam
    z lacza prywatnego, a w sprawie swojej firmy nie zabralem glosu ani
    razu. Wychodze bowiem z zalozenia, ze w imieniu firmy to moze sie
    wypowiedziec rzecznik prasowy, ale w imieniu Skowronskiego moze sie
    wypowiedziec jedynie Skowronski.
    Póki co, Wasze zachowanie wyglada niepowaznie. IMO.

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl