  • 1. Data: 2005-04-02 19:48:37
    Temat: Regularni uzytkownicy konta Sezam w BPH - pomożecie ;-)
    Od: "tomek" <f...@p...onet.pl>

    Czesc
    Szukam osob, które korzystają regularnie i często z konta Sezam w BPH.
    Chodzi mi o sprawdzenie pewnej sprawy.

    Mam problemy z realizacją przelewów odroczonych - czyli takich, które
    zlecane są na dzień, dwa, tydzień, miesiąc ... wcześniej.
    Wg info na stronie inetrnetowej i infolinii BPH, POWINNY być realizowane I
    sesją Eliksiru.
    Rzuccie okiem na rejestr zdarzeń - niestety BPH wycofał ze stron
    rejestry sprzed 09-2004 - ciekawe czy miałó na to wpływ moje liczne
    zapytania i interwencje ;-), ale to co jest też wystarczy.
    Sugeruje sprawdzenie kiedy realnie te przelewy wychodzą z banku.
    Na ok 160, które zrobilem, tylko 8% wyszło I sesją -
    ostatni w czerwcu ub. roku!!!, a ok 20% wyszło III sesją, lub po III sesji,
    czyli de facto dzień póżniej.
    Nie mialy więc szans dojść do banku odbiorcy w danym dniu.
    BPH oczywiście ściaga kasę z konta w dniu realizacji tylko co mi z tego że
    dzień się zgadza, skoro godzina wysylki jest np 16.00, 18.15 czy nawet 21.00
    !!!
    Przelewy zrobione "od ręki" są natomiast realizowane natychmiast!!! Tak
    więc - powszechnie interpretowana idea przelewów zlecanych wcześniej, żeby
    miec pewnośc że doszły w terminie bierze w łeb!!

    A spróbujcie uzyskać informacje jak bank zamierza się zrehabilitować za to,
    że nie wypełnia swoich zobowiązań.... ;-) życzę szczęścia
    i czekam na odpowiedzi - chcę miec pewnosć przy składaniu kolejnej
    reklamacji, bo wg rozmówcy z ramienia BPH jest to sprawa incydentalna i
    sporadyczna.

    fafik

  • 2. Data: 2005-04-02 21:10:34
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    99% przelewów które wykonuję to odroczone. Zazwyczaj wychodziły około
    godziny 8:00.

    W placówce mogą Ci sprwdzić o której został realizowany przelew. Mozesz
    ściemnić ze odbiorca nie otrzymał w danym dniu a powinien a Ty chcesz mieć
    pewność

    Darek

  • 3. Data: 2005-04-02 21:17:59
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 02 kwi 2005 at 19:48 GMT,
    tomek <f...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Czesc
    > Szukam osob, które korzystają regularnie i często z konta Sezam w BPH.
    > Chodzi mi o sprawdzenie pewnej sprawy.

    przejrzałem z ostatnich miesięcy - jakieś 20 sztuk
    prawie wszystkie są realizowane około 9:30, jeden o 10:50 - a jeden
    rzeczywiście o 17:38

    --
    Jurek

    "Nie bójmy się powiedzieć: Stop sygnaturkom!!!"

  • 4. Data: 2005-04-02 21:19:46
    Od: "tomek" <f...@p...onet.pl>

    Ja nie musze sprawdzac w banku, bo .... mam rejstr ze strony logowania,
    który wg opiniu ludzi banku jest wiążący.
    I wlasnie na jego podstawie twierdzę, że tylko do 8% wyszlo I sesją,
    pozostale pozniej.
    Jestes pierwszą osobą, która twierdzi, że jego przelewy poszły tak jak
    trzeba - jesli możesz potwierdz to sprawdzając ów rejestr.
    pozdrawiam
    fafik

  • 5. Data: 2005-04-03 07:24:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Sprawdziłem rejestr od września '04 - 99,99% przelewów realizowana w
    okolicach godziny 9:45
    1 szt około 11:00

    Darek

  • 6. Data: 2005-04-03 20:12:02
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    Jest różnie.
    10.54 13.47 9.41 9.42 17.41 13.46 13.36 9.43 9.34 9.21 9.24 9.50

    sam widzisz

    Pozdr AMIPIO

  • 7. Data: 2005-04-04 08:26:41
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

> [...]
    > zlecane są na dzień, dwa, tydzień, miesiąc ... wcześniej.
    > Wg info na stronie inetrnetowej i infolinii BPH, POWINNY być realizowane I

    Dzieki za zwrocenie uwagi, bo ja zawsze w historii patrzylem tylko na
    date, a nigdy do rejestru transakcji.
    Wczoraj wieczorem o 23 zlozylem zlecenie i teraz o 10:25 jeszcze nie
    poszlo.
    Zaczalem moja wlasna kampanie zglaszania problemow, zobaczymy czy
    odpowiedza.

    pozdrawiam,
    amico

  • 8. Data: 2005-04-04 09:08:56
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    Dzieki za sprawdzanie - proszę o jeszcze ;-)
    ja tez bym na to nie zwrocil uwagi, tylko przy zalatwianiu reklamacji czegos
    innego i zasugerowaniu przez pracownika BPH ze historia rachunku nie zawsze
    jest wiarygodna!!!!, ze zasadniczo powinienem wszystko sprawdzac w rejestrze
    zdarzen bo on jest w 100% wiarygodny!!! (to po kiego grzyba jest ta
    historia??!!) - rzucilem okiem i wtedy mnie dopiero zatkalo.
    BPH będzie ci tlumaczyl ze w poniedzialki jest zbyt wiele przlewow i sie nie
    wyrabiaja ;-) - ale jak sprawdzilem po dniach tygodnia (mozna przekopiowac
    rejestr do excela) szybko widac, ze w pozostale dni tygodnia jest
    analogicznie.
    Jak wspomnialem BPH wywalilo ostatnio z pamieci dane sprzed 09-2004, a
    najwiecej jaj bylo wlasnie przed tym terminem!!
    Wg opinii infolinii i tego co mam w mailach, BPH powinien trzymac dane CO
    NAJMNIEJ rok wstecz - czyli znowu nas robi w konia usuwając z pamięci to co
    mu nie na ręke.
    może ktoś czytał Orwella "Rok 1984" - prorok czy co....
    Pozdrawiam
    fafik

  • 9. Data: 2005-04-04 11:40:02
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

    >Wczoraj wieczorem o 23 zlozylem zlecenie i teraz o 10:25 jeszcze nie
    Poszlo dopiero o 10:46

  • 10. Data: 2005-04-04 16:43:36
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    fafik napisał(a):
> [...]
    > mu nie na ręke.
    > może ktoś czytał Orwella "Rok 1984" - prorok czy co....

    Coś mi się wydaje, że to rok wstecz dotyczy historii rachunku. Rejestr
    zdarzeń się w to nie łapie...
    Ale lepiej sprawdź w regulaminie.

    Pozdrawiam

    PshemeK