  • 1. Data: 2005-04-01 19:52:21
    Temat: karta kredytowa multi
    Od: mierzwoj <m...@f...onet.pl>

    czesc

    mam takie z nia problemy: mniej wiecej 50% transakcji dochodzi do skutku.
    Czy ktos mial podobne problemy?

    Pozdro

  • 2. Data: 2005-04-01 19:59:23
    Temat: Re: karta kredytowa multi
    Od: "zl" <l...@p...onet.pl>

    u mnie 100% od 2 lat

  • 3. Data: 2005-04-01 20:07:05
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mierzwoj napisał(a):

    > czesc
    >
    > mam takie z nia problemy: mniej wiecej 50% transakcji dochodzi do skutku.
    > Czy ktos mial podobne problemy?
    >
    > Pozdro

    Nie. Działa bez zarzutu

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2005-04-02 05:55:35
    Od: Solos <m...@t...pl>

    mierzwoj wrote:
    > mam takie z nia problemy: mniej wiecej 50% transakcji dochodzi do skutku.
    > Czy ktos mial podobne problemy?

    mam drugi rok, dziala bezproblemowo :)

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 5. Data: 2005-04-02 07:21:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Solos <m...@t...pl> wrote:
    > mam drugi rok, dziala bezproblemowo :)

    U mnie tez, ale wczoraj wymienilem na BPH Partnercluba mastercarda
    electronic. Zdziwilem sie przy okazji, bo mimo, ze byl pinpad, to slipa
    podpisywalem.

    Zadbaj o swoje pieniądze!