  • 1. Data: 2005-04-01 16:46:29
    Temat: ac oc dla auta w mbanku
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Wyliczaliscie ?
    mnie wyszlo w mbanku az 50% drozej niz w link4
    a jak u was ?

  • 2. Data: 2005-04-01 17:04:04
    Temat: Re: ac oc dla auta w mbanku
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krab wrote:
    > Wyliczaliscie ?
    > mnie wyszlo w mbanku az 50% drozej niz w link4
    > a jak u was ?

    Wg Compensy Fabia z silnikiem 1,2 nie istnieje.
    Za to są silniki 1,1 i 1,3. Ciekawe co na to w Mlada Boleslav ;-)

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2005-04-01 18:47:47
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Za
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/samocho
    dowe/zyski.html#er

    OC + AC miasto Warszawa

    Towarzystwo Ile zapłacimy O tyle taniej w
    mBanku
    PZU 4 267 56,7%
    Warta 4 178 55,8%
    Tryg 10 157 81,8%
    Cigna 7 332 74,8%
    Compensa - mBank 1 84 70,0%
    Uniqa 5 655 67,3%
    Generali 17 004 89,1%
    HDI Samopomoc 4 538 59,3%
    Allianz 4 923 62,5%
    Ergo Hestia 6 154 70,0%

    Nowy Fiat Punto 1,2; 3-drzwiowy; cena: 38 200 PLN
    Źródło: Rzeczpospolita, 18 listopada 2004

    Ciekawe kto takie bzdury wypisuje mbank czy rzeczpospolita. Wg nich
    ubezpieczenie w Generali to prawie 50% wartości samochodu.
    Jest może przedstawiciel Generali i zarząda wyjaśnień od mbanku jeśli to są
    bzdury.
    Podrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2005-04-01 18:53:59
    Od: "Zdzislaw" <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM>

    Witam!
    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    > Wyliczaliscie ?
    > mnie wyszlo w mbanku az 50% drozej niz w link4
    > a jak u was ?
    Wyliczylem (ac oc nww)!
    60,6 % drozej niz w PZU.

  • 5. Data: 2005-04-01 19:05:07
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wg Compensy Fabia z silnikiem 1,2 nie istnieje.
    > Za to są silniki 1,1 i 1,3. Ciekawe co na to w Mlada Boleslav ;-)

    Dlaczego tak twierdzisz?
    W benzynowych wersjach Fabii jest podział na;
    1100E - czyli o pojemności od 1100 do 1299 (1198)
    1300E - dotyczy to silników 1300 do 1899 (1390)
    1900E - silniki => 1900 (1984)
    Tym samym silnik 1,2, a dokładniej 1198 należy do grupy 1100E. W nawiasach
    są rzeczywiste i dokładne pojemności silników Fabii.
    Nie ma tam żadnej informacji o silnikach 1,1 i 1.2 litra, więc czego ma się
    czepiać Mlada Bolesłav?

  • 6. Data: 2005-04-01 19:37:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    K.K. wrote:

    > Dlaczego tak twierdzisz?
    > W benzynowych wersjach Fabii jest podział na;
    > 1100E - czyli o pojemności od 1100 do 1299 (1198)
    > 1300E - dotyczy to silników 1300 do 1899 (1390)
    > 1900E - silniki => 1900 (1984)

    Nie pomyślałbym że opis w formularzu "pojemość zaokrąglić w dół" należy tak
    rozumieć.
    Masz rację. Spodziewałem się jednak takiego oznaczania jak u producenta, a
    zdaje się przedziały pojemności dla Compensy są takie same dla różnych
    samochodów.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2005-04-01 19:57:07
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Zdzislaw" <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM> napisał w wiadomości
    > Wyliczylem (ac oc nww)!
    > 60,6 % drozej niz w PZU.

    no no no - czyli mbank górą - kto da wiecej ?
    ps
    myslalem, ze moj prawie 50% przypadek bedzie nie do pobicia ;-)
    i pomyslec, że specjalnie dla mbankowców są tam ponoć jakieś ekstra
    bonifikaty wliczone

  • 8. Data: 2005-04-01 21:36:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Apr 2005 19:04:04 +0200, w <d2jv6o$37b$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@w...pl> napisał(-a):

    > Wg Compensy Fabia z silnikiem 1,2 nie istnieje.
    > Za to są silniki 1,1 i 1,3. Ciekawe co na to w Mlada Boleslav ;-)

    Mojej pojemności również nie ma -- dla mniejszej oraz dla mnie jako wyłącznego
    kierowcy również wyszło drożej niż w Link4. Oczywiście do Allianza Compensa
    nawet się nie zbliżyła (zresztą do Allianza chyba nikt nie ma szansy pobić).

  • 9. Data: 2005-04-02 00:36:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 1 Apr 2005 20:53:59 +0200, "Zdzislaw"
    <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM> wrote:

    >Wyliczylem (ac oc nww)!
    >60,6 % drozej niz w PZU.

    w moim przypadku mBank jest droższy "tylko" o 29% od Generali, gdzie
    jestem ubezpieczony :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2005-04-02 10:06:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> wrote:
> [...]
    > wyłącznego kierowcy również wyszło drożej niż w Link4. Oczywiście do
    > Allianza Compensa nawet się nie zbliżyła (zresztą do Allianza chyba

    LINK4 ma byc chyba za tydzien czy cos

    Zadbaj o swoje pieniądze!