  • 1. Data: 2005-04-02 13:32:23
    Temat: ZŁODZIEJE (?) z wiadomej okazji...
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Chyba TG, nie jestem stałym bywalcem, ale proszę o pomoc, sugestie lub ew.
    zadziałanie jakoś w tej sprawie.
    Przed chwilą dostałem na tlenie:

    15:22:04 (z...@t...pl)
    Nowo powstała fundacja: "Ku pamięci Ojca Świętego Jana Pawła II" - zwraca
    się z ogromną prośbą o przekazywanie przynajmniej "symbolicznej zlotówki"
    na konto: 90-10600076-0000301000204789 - dopisek Krypta na Wawelu. Celem
    zbiórki jest remont i rozbudowa Krypty na Wawelu w Krakowie w celu
    przywiezienia i godnego pochowania zwłok naszego kochanego Ojca Świętego
    Jana Pawła. Obecnie nie ma środków finansowych na remont tej krypty - ze
    względu na zabytkową formę Zamku potrzebne są potężne nakłady finansowe.
    Prosimy o odesłanie tej prośby do wszystkich znajomych mailem, na Gadu lub
    tlenem lub poinformowanie telefoniczne lub osobiste. Serdeczne Bóg Zapłać

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 2. Data: 2005-04-02 15:47:16
    Temat: Re: ZŁODZIEJE (?) z wiadomej okazji...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nowo powstała fundacja: "Ku pamięci Ojca Świętego Jana Pawła II" - zwraca

    Mnie to pachnie mewtsńysywruks '1 najwyższej próby.
    Bodaj by cię ujuhc '1 pogięło do cna i żebyś zdychał przez 13 lat w męczarniach.

    Jacek
    '1 - czytaj od tyłu, bo mi łonet nie puszcza

  • 3. Data: 2005-04-02 15:53:11
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 2 Apr 2005 17:47:16 +0200, Jacek <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Mnie to pachnie mewtsńysywruks '1 najwyższej próby.
    > Bodaj by cię ujuhc '1 pogięło do cna i żebyś zdychał przez 13 lat w
    > męczarniach.

    Ale ja się zwracałem do fachowców czytających tę grupę. Coś na temat
    numeru konta na przykład? Coś o prokuraturze? ściganiu? Nie znam się.

  • 4. Data: 2005-04-02 16:03:39
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ale ja się zwracałem do fachowców czytających tę grupę.

    A ja wyraziłem swoją opinię.

    > Coś na temat
    > numeru konta na przykład?

    BPH

    > Coś o prokuraturze? ściganiu? Nie znam się.

    np. tu: hajduk at kgp.waw.pl , ale myślę, że w każdej rozsądnej komendzie.

    Jacek

  • 5. Data: 2005-04-02 16:23:49
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 2 Apr 2005 18:03:39 +0200, Jacek <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > BPH

    > np. tu: hajduk at kgp.waw.pl , ale myślę, że w każdej rozsądnej
    > komendzie.

    Dziękuję, na policję już poszło, do BPH za chwilę.

  • 6. Data: 2005-04-02 17:20:57
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    T.Omasz napisał:
    > Dziękuję, na policję już poszło, do BPH za chwilę.

    I do abuse (małpa) mediaone.pl Tam też wyslij. Skasują cwaniakowi konto.

    K.

  • 7. Data: 2005-04-02 17:23:48
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2005 19:20:57 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > I do abuse (małpa) mediaone.pl Tam też wyslij. Skasują cwaniakowi konto.

    Myślałem o tym, ale niech sobie pobędzie w logach.

  • 8. Data: 2005-04-02 19:06:26
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > tlenem lub poinformowanie telefoniczne lub osobiste. Serdeczne Bóg Zapłać

    Czego to ludzie (????) dla pieniędzy nie zrobią...
    W.

  • 9. Data: 2005-04-02 19:41:33
    Od: Jarosław Badurek <j...@g...pl>

    > BPH
    Wg mojej wiedzy konto rozpoczynające się na 300, 301, 302, 303 i 304 (po
    odrzuceniu 10600076 0000) to konto osobiste należące do osoby
    fizycznej, a nie do stowarzyszenia, fundacji itp. (wtedy zaczynałoby się
    na 326, 320, 330 lub 321)

  • 10. Data: 2005-04-02 19:43:47
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    > 15:22:04 (z...@t...pl)
    > Nowo powstała fundacja: "Ku pamięci Ojca Świętego Jana Pawła II" - zwraca

    W obecnej sytuacji należało by wybaczyć temu osobnikowi, ale jeszcze kilka
    dni temu to bym chętnie rozmienił całą wypłatę na bilon 10 gr i kazał mu
    zeżreć wszystko. Miałby pieniądze. Choć jeśli nie takie wszy w tak perfidny
    sposób będą chciały zarobić na tym wszystkim, to w inny sposób zarobią na
    tym wydawnictwa, prasa, i inni tacy. Już widzę wysyp w kioskach pamiątek i
    innych rzeczy...
    Sorki, wiem że to NTG.
    W.