    From: "tomek" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Regularni uzytkownicy konta Sezam w BPH - pomożecie ;-)
    Date: Sat, 2 Apr 2005 21:48:37 +0200

    Czesc
    Szukam osob, które korzystają regularnie i często z konta Sezam w BPH.
    Chodzi mi o sprawdzenie pewnej sprawy.

    Mam problemy z realizacją przelewów odroczonych - czyli takich, które
    zlecane są na dzień, dwa, tydzień, miesiąc ... wcześniej.
    Wg info na stronie inetrnetowej i infolinii BPH, POWINNY być realizowane I
    sesją Eliksiru.
    Rzuccie okiem na rejestr zdarzeń - niestety BPH wycofał ze stron
    rejestry sprzed 09-2004 - ciekawe czy miałó na to wpływ moje liczne
    zapytania i interwencje ;-), ale to co jest też wystarczy.
    Sugeruje sprawdzenie kiedy realnie te przelewy wychodzą z banku.
    Na ok 160, które zrobilem, tylko 8% wyszło I sesją -
    ostatni w czerwcu ub. roku!!!, a ok 20% wyszło III sesją, lub po III sesji,
    czyli de facto dzień póżniej.
    Nie mialy więc szans dojść do banku odbiorcy w danym dniu.
    BPH oczywiście ściaga kasę z konta w dniu realizacji tylko co mi z tego że
    dzień się zgadza, skoro godzina wysylki jest np 16.00, 18.15 czy nawet 21.00
    !!!
    Przelewy zrobione "od ręki" są natomiast realizowane natychmiast!!! Tak
    więc - powszechnie interpretowana idea przelewów zlecanych wcześniej, żeby
    miec pewnośc że doszły w terminie bierze w łeb!!

    A spróbujcie uzyskać informacje jak bank zamierza się zrehabilitować za to,
    że nie wypełnia swoich zobowiązań.... ;-) życzę szczęścia
    i czekam na odpowiedzi - chcę miec pewnosć przy składaniu kolejnej
    reklamacji, bo wg rozmówcy z ramienia BPH jest to sprawa incydentalna i
    sporadyczna.

    fafik