  • 21. Data: 2009-11-19 13:05:59
    Temat: Re: Regulamin grupy. Zróbmy porządek.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:he3b7p$unf$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "KubaS" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

> [...]
    >

    > Lista zajmuje sie wszystkimi sprawami zwiazanymi z funkcjonowaniem
    > gieldy papierow wartosciowych w Warszawie i inwestowaniem w
    > instrumenty
    > finansowe na niej notowane. Planowane jest rozszerzenie dyskusji na
    > inne
    > tematy zwiazane z inwestowaniem pieniedzy i czerpaniem z tego profitow
    > materialnych.
    > Pozdrawiam
    > Kuba
    > ================
    >
    > Nie, Kubusiu!!!!
    > Nie będziesz ustalał o czym się tutaj dyskutuje.

    Właśnie... "Jestem git i mam w dupie zasady" :)

    --
    marfi

  • 22. Data: 2009-11-19 15:59:40
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    | Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    | >> | > |

> [...]
    | >> |
    | >> |

    | Właśnie... "Jestem git i mam w dupie zasady" :)
    | --
    | marfi

    hihi ;) najpierw, to trzeba tu 'deczko' pobyć, a potem się 'wymądrzać ;)
    zasady/propozycje nowicjuszy powinny być brane pod uwagę, no ale.. nie mogą być
    decydujące, jeśli chodzi o atmosferę grupy :)

    Pozwolę sobie poza tym zwrócić uwagę na fakt, że agresja i chamstwo dot.
    stosunkowo malutkiej ilości osób z tej grupy [i nie zaliczam tutaj w
    jakimkolwiek sensie swoiście urokliwego 'fatso' :)]
    Zatem może najpierw zaczniemy eliminować agresję i chamstwo, a dopiero potem
    poszczególnych dyskutantów?
    Chyba, że chodzi o założenie wędzidła w starym, dobrze znanym reżimie? bo ja
    wokół widzę zdecydowane ograniczanie demokracji i gwałcenie [dosłownie] praw
    obywatelskich. Zaczyna mi to przypominać drobne kroczki czynione przez rząd
    Hitlera:( - z wiadomym skutkiem !
    Barbara

  • 23. Data: 2009-11-19 16:25:59
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Barbara"

> [...]
    > praw
    > obywatelskich. Zaczyna mi to przypominać drobne kroczki czynione przez

    Piszesz o tej grupie???

  • 24. Data: 2009-11-19 16:59:01
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    > hihi ;) najpierw, to trzeba tu 'deczko' pobyć, a potem się 'wymądrzać ;)
    > zasady/propozycje nowicjuszy powinny być brane pod uwagę, no ale.. nie mogą być
    >
    > decydujące, jeśli chodzi o atmosferę grupy :)

    bardzo ladnie wyluszczylas sedno sprawy... hierarchizacja grupy i wynikajace z
    tego odgorne traktowanie jednych przez drugich... tzw syndromu trepowstwa
    trudno nie zauwazyc... ciekawie tez piszesz o oganiczaniu wolnosci ze nie
    wspomne o hitleryzmie...

    nie za bardzo mnie pociaga staz kogokolwiek udzielajacego sie przemysleniami w
    tym miejscu ale jak sobie zyczysz to moge sie zwracac do niektorych per
    "pan/pani general"... z emotikonem czy bez... prosze o podanie listy...

    pzdr

  • 25. Data: 2009-11-21 19:03:14
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

> [...]
    | tym miejscu ale jak sobie zyczysz to moge sie zwracac do niektorych per
    | "pan/pani general"... z emotikonem czy bez... prosze o podanie listy...

    :) naprawdę miałam Cię za inteligentniejszego, podczas gdyby Ty wyczytujesz to,
    co akurat Ci bardziej do koncepcji pasuje ..

    a co do hitleryzmu - odsyłam do historii powszechnej cobyś prześledził
    odchodzenie od demokracji w Niemczech po dojściu Hitlera do władzy ..
    dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają moje
    domniemania ..
    sugeruje więcej spojrzenia makro a nie mikro
    a ja, jako osoba, nie chce być zdominowana przez 'osobników typu 'miro,rycho,
    zbych'
    Barbara

  • 26. Data: 2009-11-21 20:23:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Barbara"

    > odchodzenie od demokracji w Niemczech po dojściu Hitlera do władzy ..
    > dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają
    > moje
    > domniemania ..

    tragedia

  • 27. Data: 2009-11-21 20:39:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Lis, 20:03, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:

> [...]
    > sugeruje więcej spojrzenia makro a nie mikro
    > a ja, jako osoba, nie chce być zdominowana przez 'osobników typu 'miro,rycho,

    Niesamowite zestawienie hitleryzmu z obecną władzą.
    Retoryka na poziomie wodza Jarosława. Przykładowo: wilcze oczy Tuska.
    Dla ciemnoludu w sam raz. A tutaj takich mało.
    Tylko proszę nie zestawiać słów ciemnolud=zwolennik PIS. Dla każdej
    partii ważne są ciemnoludy. Płytka, ale dobitna retoryka i wynik
    wyborczy pare procent do przodu.

    > dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają moje
    > domniemania ..

    Głosy wielu walczących na tej grupie z absurdalnym zachowaniem
    nieobecnej już osoby, nie powinny być postrzegane jako automatyczne
    poparcie dla strony przeciwnej.
    Logika się kłania.

  • 28. Data: 2009-11-22 22:53:36
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    Tylko proszę nie zestawiać słów ciemnolud=zwolennik PIS. Dla każdej
    partii ważne są ciemnoludy. Płytka, ale dobitna retoryka i wynik

    Widze, że jednak muszę dokładnie wytłumaczyć, coby mi nie wkładano w usta tego,
    czego ani nie miałam na myśli, ani nie powiedziałam - bowiem nie utożsamiam
    obecnej władzy z hitleryzmem .. !!! :) naprawdę - natomiast zwracam uwagę na
    powielanie mechanizmu stopniowego dławienia demokracji w Polsce na wzór
    podobnego postepowania wna początku lat 30.tych ... nie mam obyczaju stosowania
    etykietek .. naprawdę :)
    jednym slowem chodzi o mechanizm, a nie porównywanie ludzi.

    Jresli pześledzi się postepująće odchodzenie od reguł demokratycznego państwa -
    vide - podporzadkwoanie NIK sejmowi, - na czele komijsi najważniejszych
    sejmowych stoją ludzie PO, ba, mają w nich zdecydowaną wiekszosc, utrącenie
    niezależnej służby specjalnej, czyli CBA, podsluchiwanie dzinenikarzy,
    wykorzystywanie podsłuchów robionych przez służby specjalne do prywatnych
    procesów wysokich dygnitarzy tych służb ..itd. itd. itd., o karykaturalnych
    komisjach śledczych już w ogólnie wpsominając - sczzególnie tej ostatniej ..
    karyakturalne prawo i karykaturalne procesy :(
    o propagandzie nachalnej i wyjątkowo kłamliwej nie wspominając - i tez mi się tu
    porównania nasuwają, tyle, że ta nachalna propaganda trwa już dużej niżli obecny
    rzad ....

> [...]

    Głosy wielu walczących na tej grupie z absurdalnym zachowaniem
    nieobecnej już osoby, nie powinny być postrzegane jako automatyczne

    Oczywiście, że masz tutaj rację :)
    Nie chodzi bowiem o popieranie kogokolwiek, a o postrzeganie mechanizmów . wszak
    robimy to na codzień - zarówno stosując AT jaki AF .. innymi słowy stosując
    analizę
    taaaaaak ?????????????????

    Mam nadzieję, że tym razem zostanę właściwie zrozumiana..

    a przykładów złej polityki naszych władz obecnych podawać można wprost bez liku,
    bo niepowodzenie goni niepowodzenie ale ludziom się wmawia, że osiągamy sukcesy.
    No ale tutaj nie będę tego omawiać, chyba że na przykładzie kontraktów gazowych,
    polityki energetycznej itp. itd. Tu mamy wprost wyjątkowe sukcesy :(
    Dla chcących wiedzieć więcej poleciłabym dwie audycje w TVPINFO - sobota g.
    16.ta - Studio Wschód i niedziela - g. 10.ta - Antysalon Ziemkiewicza. Ale
    Antysalon ma wyraźną opcję polityczną i nie każdemu będzie pasował ;)

    Zapewne w tych wynurzeniach jestem wprost idealistycznie naiwna, no ale już się
    nie zmienię :)

    pozdrówka :)
    Barbara

  • 29. Data: 2009-11-23 02:41:47
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    > :) naprawdę miałam Cię za inteligentniejszego, podczas gdyby Ty wyczytujesz to,
    >
    > co akurat Ci bardziej do koncepcji pasuje ..

    no popatrz a ja nigdy nie osmielilbym sie publicznie oceniac twojego poziomu
    inteligencji... zgadnij dlaczego?... i dlaczego sadze iz wlasnie zadalem
    pytanie retoryczne?...

    > a co do hitleryzmu - odsyłam do historii powszechnej cobyś prześledził
    > odchodzenie od demokracji w Niemczech po dojściu Hitlera do władzy ..

    dziekuje za porade ale skad wiesz czy adresat wlasciwy?...

    > a ja, jako osoba, nie chce być zdominowana przez 'osobników typu 'miro,rycho,
    > zbych'
    > Barbara

    bardzo mi przykro mi ze czujesz sie zdominowana przez kogokolwiek...
    udzielajac sie ns pl.biznes.wgpw... czy tez jakimkolwiek innym miejscu w sieci...

    pzdr