    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Regulamin grupy. Zróbmy porządek.
    Date: Sun, 22 Nov 2009 23:53:36 +0100

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:29d990f0-6fae-4db0-841f-b4978699cb5b@g27g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 21 Lis, 20:03, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:

    > :) naprawdę miałam Cię za inteligentniejszego, podczas gdyby Ty wyczytujesz
    > to,
    > co akurat Ci bardziej do koncepcji pasuje ..
    >
    > a co do hitleryzmu - odsyłam do historii powszechnej cobyś prześledził
    > odchodzenie od demokracji w Niemczech po dojściu Hitlera do władzy ..
    > dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają moje
    > domniemania ..
    > sugeruje więcej spojrzenia makro a nie mikro
    > a ja, jako osoba, nie chce być zdominowana przez 'osobników typu 'miro,rycho,
> [...]

    Niesamowite zestawienie hitleryzmu z obecną władzą.
    Retoryka na poziomie wodza Jarosława. Przykładowo: wilcze oczy Tuska.
    Dla ciemnoludu w sam raz. A tutaj takich mało.
    Tylko proszę nie zestawiać słów ciemnolud=zwolennik PIS. Dla każdej
    partii ważne są ciemnoludy. Płytka, ale dobitna retoryka i wynik
    wyborczy pare procent do przodu.

    Widze, że jednak muszę dokładnie wytłumaczyć, coby mi nie wkładano w usta tego,
    czego ani nie miałam na myśli, ani nie powiedziałam - bowiem nie utożsamiam
    obecnej władzy z hitleryzmem .. !!! :) naprawdę - natomiast zwracam uwagę na
    powielanie mechanizmu stopniowego dławienia demokracji w Polsce na wzór
    podobnego postepowania wna początku lat 30.tych ... nie mam obyczaju stosowania
    etykietek .. naprawdę :)
    jednym slowem chodzi o mechanizm, a nie porównywanie ludzi.

    Jresli pześledzi się postepująće odchodzenie od reguł demokratycznego państwa -
    vide - podporzadkwoanie NIK sejmowi, - na czele komijsi najważniejszych
    sejmowych stoją ludzie PO, ba, mają w nich zdecydowaną wiekszosc, utrącenie
    niezależnej służby specjalnej, czyli CBA, podsluchiwanie dzinenikarzy,
    wykorzystywanie podsłuchów robionych przez służby specjalne do prywatnych
    procesów wysokich dygnitarzy tych służb ..itd. itd. itd., o karykaturalnych
    komisjach śledczych już w ogólnie wpsominając - sczzególnie tej ostatniej ..
    karyakturalne prawo i karykaturalne procesy :(
    o propagandzie nachalnej i wyjątkowo kłamliwej nie wspominając - i tez mi się tu
    porównania nasuwają, tyle, że ta nachalna propaganda trwa już dużej niżli obecny
    rzad ....

    > dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają moje
    > domniemania ..

    Głosy wielu walczących na tej grupie z absurdalnym zachowaniem
    nieobecnej już osoby, nie powinny być postrzegane jako automatyczne
    poparcie dla strony przeciwnej.
    Logika się kłania.

    Oczywiście, że masz tutaj rację :)
    Nie chodzi bowiem o popieranie kogokolwiek, a o postrzeganie mechanizmów . wszak
    robimy to na codzień - zarówno stosując AT jaki AF .. innymi słowy stosując
    analizę
    taaaaaak ?????????????????

    Mam nadzieję, że tym razem zostanę właściwie zrozumiana..

    a przykładów złej polityki naszych władz obecnych podawać można wprost bez liku,
    bo niepowodzenie goni niepowodzenie ale ludziom się wmawia, że osiągamy sukcesy.
    No ale tutaj nie będę tego omawiać, chyba że na przykładzie kontraktów gazowych,
    polityki energetycznej itp. itd. Tu mamy wprost wyjątkowe sukcesy :(
    Dla chcących wiedzieć więcej poleciłabym dwie audycje w TVPINFO - sobota g.
    16.ta - Studio Wschód i niedziela - g. 10.ta - Antysalon Ziemkiewicza. Ale
    Antysalon ma wyraźną opcję polityczną i nie każdemu będzie pasował ;)

    Zapewne w tych wynurzeniach jestem wprost idealistycznie naiwna, no ale już się
    nie zmienię :)

    pozdrówka :)
    Barbara