  • 1. Data: 2009-11-17 11:12:42
    Temat: III KW z DROZAPOL
    Od: tomek <d...@g...com>

    Co to za panika? Przecież raport jest znośny.

    pzdr

  • 2. Data: 2009-11-17 13:11:47
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: TT <t...@o...pl>

    tomek napisał(a):
    > Co to za panika? Przecież raport jest znośny.
    >
    > pzdr

    http://www.parkiet.com/artykul/7,869560__DROZAPOL_PR
    OFIL_SA.html

    Hmmmm...dla mnie ten raport jest raczej kiepski.
    Przychody dwa razy mniejsze niż w podobnym okresie rok temu, strata
    netto 10mln. Kiepsko...

    TT.

  • 3. Data: 2009-11-18 09:56:16
    Od: tomek <d...@g...com>

    On 17 Lis, 14:11, TT <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Hmmmm...dla mnie ten raport jest raczej kiepski.
    > Przychody dwa razy mniejsze niż w podobnym okresie rok temu, strata

    Ale zobowiązania spłacili, są czyści.

  • 4. Data: 2009-11-18 15:48:16
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <d...@g...com> napisał(a):

    > Co to za panika? Przecie=BF raport jest zno=B6ny.
    >
    > pzdr

    a jak definiujesz znosnosc?... i dalej co w nim "znosnego"?... a co z kolei
    nieznosnego?... i jak wywazasz pierwsze do drugiego?... a na koncu jak twoja
    ocene zweryfikowal rynek?...

    pzdr

  • 5. Data: 2009-11-18 15:52:01
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TT <t...@o...pl> napisał(a):

    > Hmmmm...dla mnie ten raport jest raczej kiepski.
    > Przychody dwa razy mniejsze niż w podobnym okresie rok temu, strata
    > netto 10mln. Kiepsko...
    >
    > TT.

    nie jest prawda to o stracie netto... reszta sie zgadza...

    pzdr

  • 6. Data: 2009-11-18 15:58:48
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <d...@g...com> napisał(a):

    > Ale zobowi=B1zania sp=B3acili, s=B1 czy=B6ci.

    a to zalezy jak definiujesz pojecie czystosci... byli w gownie po uszy...
    obecnie tkwia w nim po pas... poniewaz grawitacja obowiazuje dalszy rozwoj
    wypadkow bedzie uzalezniony od tego czy sie podciagneli czy tylko podskoczyli...

    pzdr

  • 7. Data: 2009-11-19 09:19:51
    Od: TT <t...@o...pl>

    vanbasten napisał(a):

    > nie jest prawda to o stracie netto... reszta sie zgadza...

    Jak interpretować coś takiego?
    -------
    w tys. 3 kwartał(y) narastająco / 2009 okres od 2009-01-01 do 2009-09-30
    III. Zysk (strata) netto -10 256
    -------

    Jeśli to nie jest prawda? To jaka jest prawda?

    TT.

  • 8. Data: 2009-11-19 09:59:54
    Od: tomek <d...@g...com>

    On 18 Lis, 16:48, "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > nieznosnego?... i jak wywazasz pierwsze do drugiego?... a na koncu jak twoja

    Nie są na minusie, spłacili część zadłużenia. Mają płynność finansową.
    Jak spojrzysz na rynek stali w Europie zachodniej, szczególnie u
    Niemców to pozwala to patrzeć z optymizmem na okres grudzień/styczeń,
    pomimo aktualnych spadków cen wyrobów hutniczych w kraju.

    pzdr

  • 9. Data: 2009-11-19 10:00:54
    Od: tomek <d...@g...com>

> [...]
    > nieznosnego?... i jak wywazasz pierwsze do drugiego?... a na koncu jak twoja

    A co do rynku to od kilku dni jest w plecy. Moim zdaniem efekt
    paniki.

    pzdr,

  • 10. Data: 2009-11-19 10:01:47
    Od: tomek <d...@g...com>

    On 18 Lis, 16:58, "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > wypadkow bedzie uzalezniony od tego czy sie podciagneli czy tylko podskoczyli...

    Odpowiedziałem Ci wyżej.

    pzdr