    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Regulamin grupy. Zróbmy porządek.
    Date: Sat, 21 Nov 2009 12:39:39 -0800 (PST)

    On 21 Lis, 20:03, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:

    > :) naprawdę miałam Cię za inteligentniejszego, podczas gdyby Ty wyczytujesz to,
    > co akurat Ci bardziej do koncepcji pasuje ..
    >
    > a co do hitleryzmu - odsyłam do historii powszechnej cobyś prześledził
    > odchodzenie od demokracji w Niemczech po dojściu Hitlera do władzy ..
    > dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają moje
    > domniemania ..
    > sugeruje więcej spojrzenia makro a nie mikro
    > a ja, jako osoba, nie chce być zdominowana przez 'osobników typu 'miro,rycho,
    > zbych'
    > Barbara

    Niesamowite zestawienie hitleryzmu z obecną władzą.
    Retoryka na poziomie wodza Jarosława. Przykładowo: wilcze oczy Tuska.
    Dla ciemnoludu w sam raz. A tutaj takich mało.
    Tylko proszę nie zestawiać słów ciemnolud=zwolennik PIS. Dla każdej
    partii ważne są ciemnoludy. Płytka, ale dobitna retoryka i wynik
    wyborczy pare procent do przodu.

    > dzisiejsze propozycje ulubieńca wielu na tej grupie, tylko potwierdzają moje
    > domniemania ..

    Głosy wielu walczących na tej grupie z absurdalnym zachowaniem
    nieobecnej już osoby, nie powinny być postrzegane jako automatyczne
    poparcie dla strony przeciwnej.
    Logika się kłania.