  • 1. Data: 2009-11-17 17:55:39
    Temat: Jaka analiza
    Od: mkfirma <m...@g...com>

    Jakie są najlepsze indykatory w analizie technicznej metastock i jaka
    analiza jest wydajniejsza techniczna czy fundamentalna
    http://www.web-mk.cba.pl/
    http://www.euroszlaki.yoyo.pl/

  • 2. Data: 2009-11-17 18:34:30
    Temat: Re: Jaka analiza
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "mkfirma" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jakie są najlepsze indykatory w analizie technicznej metastock i jaka
    > analiza jest wydajniejsza techniczna czy fundamentalna
    > http://www.web-mk.cba.pl/
    > http://www.euroszlaki.yoyo.pl/

    W AF badasz zmiany wielu różnych parametrów w czasie (np zysku z kolejnych
    raportów); co ma bardzo poważne, jeśli nie wyłączne, znamiona AT.
    Natomiast w AT nie potrzeba AF.
    Stąd wniosek, ze od AT nie uciekniesz tak, czy siak.

  • 3. Data: 2009-11-17 19:07:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > Natomiast w AT nie potrzeba AF.
    > Stąd wniosek, ze od AT nie uciekniesz tak, czy siak.

    Dobrze by było zdefiniować AT. Jeżeli analizowanie wykresu z naniesionymi
    wynikami kwartalnymi w czasie to AT, czyli ogólnie, analizowanie wykresu z
    jakimikolwiek danymi o spółce w czasie to AT to chyba pytanie nie ma sensu.
    Co to jest AF? Wycena spółki przez księgowego to AF? Zysk obliczony przez
    księgowych na koniec kwartału to AF? Jeżeli księgowy podzieli jedno przez
    drugie i poda raz na kwartał z 1,5 miesięcznym opóźnieniem to AF? A jeżeli
    spółkę nie wyceni księgowy tylko rynek to co to jest AF czy AT? Cena rynkowa
    spółki to jest parametr fundamentalny czy techniczny? Dylemat jest sztuczny
    i mocno umowny i nie w rozwiązaniu tego pozornego dylematu prowadzi droga do
    zysków z handlu papierami na giełdzie. To jest taki sam spór o słowa jak ten
    różnicujący inwestora i spekulanta. Nic nie wnosi tylko robi bańki mydlane w
    powietrzu.

  • 4. Data: 2009-11-17 19:34:54
    Od: "azszxz " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    ten
    > różnicujący inwestora i spekulanta. Nic nie wnosi tylko robi bańki mydlane

    Nie trzeba odkrywać Ameryki jak już odkryta.
    AT to tylko i wyłącznie analiza wykresu ceny waloru w czasie.
    Cała reszta to AF.

  • 5. Data: 2009-11-17 19:48:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ten
    > różnicujący inwestora i spekulanta. Nic nie wnosi tylko robi bańki mydlane

    To, że badanie zmian w czasie bezsensownych parametrów z definicji nie ma
    sensu, to inna para kaloszy.
    Ale wielu tak robi mysląc że to AF.

  • 6. Data: 2009-11-18 09:39:10
    Od: mkfirma <m...@g...com>

    On Tue, 17 Nov 2009 20:48:48 +0100, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    >To, że badanie zmian w czasie bezsensownych parametrów z definicji nie ma
    >sensu, to inna para kaloszy.
    >Ale wielu tak robi mysląc że to AF.

    Czyli uważasz że takie parametry jak
    C/WK
    C/WK Grahama
    ROA
    Current Ratio
    i ich obserwacja długoterminow w AF nie maja sensu
    __

    http://www.web-mk.cba.pl/
    http://www.euroszlaki.yoyo.pl/

  • 7. Data: 2009-11-18 10:35:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > ROA
    > Current Ratio
    > i ich obserwacja długoterminow w AF nie maja sensu

    tak uważam

  • 8. Data: 2009-11-18 11:10:26
    Od: mkfirma <m...@g...com>

    On Wed, 18 Nov 2009 11:35:26 +0100, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    >Użytkownik "mkfirma" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >tak uważam

    a dlaczego, czy dlatego że te wskazniki sa zle ich obserwacja nie ma
    sensu nie sprawdzaja sie czy dla dlatego ze AT jest lepsza od AF
    __
    http://www.web-mk.cba.pl/
    http://www.euroszlaki.yoyo.pl/

  • 9. Data: 2009-11-18 11:28:07
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > a dlaczego, czy dlatego że te wskazniki sa zle ich obserwacja nie ma
    > sensu nie sprawdzaja sie czy dla dlatego ze AT jest lepsza od AF

    Te wskaźniki zazwyczaj powstają na podstawie dziwacznych dancyh.
    Więc chociaz może same w sobie nie są dziwaczne, to już ich wartości i
    zmiany - tak.

  • 10. Data: 2009-11-18 11:29:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    .
> [...]

    Zresztą gdzie ja napisałem, że: "AT jest lepsza od AF"?