  • 1. Data: 2009-10-02 18:49:47
    Temat: [zbanki.prv.pl] update
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    trochę zmian

    - update procentów
    - millenium, z opłat zwalnia 5kPLN, to raczej nienormalne
    - bzwbk (allekarta)zastąpione przez bzwbk (payback)
    - dodana kolumna: bezpieczna lista odbiorców
    czyli możliwość dodawania kontrahentów po zalogowaniu bez potwierdzeń
    jest to bardzo niebezpieczne w przypadku gdy ktoś przechwyci nasz login i
    hasło, gdyż pewni swoich odbiorców możemy przelać pieniądze zupełnie innej
    osobie

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-10-02 19:33:20
    Temat: Re: [zbanki.prv.pl] update
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    > http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat
    > http://zvoip.prv.pl - tanie voipowanie
    Tak po prawdzie to te twoje zestawienia można o kant d..y potłuc. Żałosne
    kryteria - np. autologowanie ważniejsze niż bezpieczeństwo! Wielki problem
    wpisać jednorazowo kilka znaków (token, hasło maskowane)!
    Jak b.d. to nie dziel przez 6, tylko tyle ile punktowałeś (ale Nordei z
    zera podzielonego przez 6 wyszło 0.3, zaprawdę wyższa matematyka). W VWB
    przelewy wewnętrzne chodzą w miarę sprawnie i żadnej drugiej wypłaty za 5 zł
    nigdy nie doznałem jako i płatnego przelewu.
    O voip już pisałem, spróbuj skorzystać z HaloŚwiat! Z lokat to tam można coś
    wyliczyć, ale ulepane to to niemiłosiernie. Szkoda Twojego wysiłku, zajmij
    się czymś na czym się znasz.

    Pozdrowienia dla Złotowa

  • 3. Data: 2009-10-02 20:20:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    > Tak po prawdzie to te twoje zestawienia można o kant d..y potłuc. Żałosne
    > kryteria - np. autologowanie ważniejsze niż bezpieczeństwo! Wielki problem
    nie upatruję braku bezpieczeństwa w autologowaniu
    lecz w braku autoryzacji dodawanych kontrahentów

    > wpisać jednorazowo kilka znaków (token, hasło maskowane)!
    dla mnie problem poważny, powód do zamknięcia wbk i aliora
    uważasz że hasło maskowane daje ci bezpieczeństwo?

    > Jak b.d. to nie dziel przez 6, tylko tyle ile punktowałeś (ale Nordei z
    > zera podzielonego przez 6 wyszło 0.3, zaprawdę wyższa matematyka). W VWB
    jest w gwiazdka w nagłówkowej części tabeli
    że wagę ma tu też opłata miesięczna
    dodam także wagę najwyższego oprocentowania
    wtedy to już wogole nic ci się nie będzie zgadzać ;-p

    > przelewy wewnętrzne chodzą w miarę sprawnie i żadnej drugiej wypłaty za 5
    > zł nigdy nie doznałem jako i płatnego przelewu.
    w istocie musiała być jakaś pozostałość przy kopiowaniu z innego, by nie
    pisać od nowa, jeżeli widzisz jeszcze coś istotnego w tabeli to pisz

    > O voip już pisałem, spróbuj skorzystać z HaloŚwiat!
    nie ma najlepszej opinii, często odradzany
    osobiście korzystam z alekontakt, actio, betamax, anglos, globe7, voip.ms,
    terrasip, tlenofon

    > Z lokat to tam można coś wyliczyć, ale ulepane to to niemiłosiernie.
    mi się przydaje, używam prawie codziennie
    dokładnie można przeanalizować oprocentowanie w całym okresie

    > Szkoda Twojego wysiłku, zajmij się czymś na czym się znasz.
    jestem tylko człowiekiem, nie wiem wszystkiego
    ja się interesuję, a jest pewna różnica w stosunku do znać

    to jest pare minut i nie widzę problemu
    a dzięki temu jestem bardziej na bieżąco

    > Pozdrowienia dla Złotowa

    dziękuję

  • 4. Data: 2009-10-02 20:36:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    poprawione sortowanie, b.d. jest liczone jest jako 5
    volkswagen w istocie 0zł wypłaty z KO, zawsze tak było?

  • 5. Data: 2009-10-03 08:19:31
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > dla mnie problem poważny, powód do zamknięcia wbk i aliora
    > uważasz że hasło maskowane daje ci bezpieczeństwo?

    ja w bzwbk nie mam maskowanego hasla :)
    (nadal nie wiem jakim cudem)

  • 6. Data: 2009-10-03 08:23:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ha71eo$i4q$1@inews.gazeta.pl...

    > ja w bzwbk nie mam maskowanego hasla :)
    > (nadal nie wiem jakim cudem)

    czy dodanie odbiorcy w bzwbk wymaga autoryzacji?

  • 7. Data: 2009-10-03 08:45:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"
    > ja w bzwbk nie mam maskowanego hasla :)
    > (nadal nie wiem jakim cudem)

    ja zamknłem rachunek ze 4 lata temu, KK 3 lata temu
    a dostęp do BZWBK z 4-cyfrowym pinem niemaskowanym
    mam do dziś, tyle że ogldać mogę jedynie swoje dane adresowe
    *** blad ***

  • 8. Data: 2009-10-03 08:54:57
    Temat: Re: Re: [zbanki.prv.pl] update
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >ja w bzwbk nie mam maskowanego hasla :)
    >(nadal nie wiem jakim cudem)

    ja tez nie mam, poprostu jak zachecali do jego zmiany durnym oknem po
    logowaniu zeby zmienic sposob logowania to pomijalem to, po jakims
    czasie dali sobie spokoj i cale haslo wpisuje do dzis