    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [zbanki.prv.pl] update
    Date: Fri, 2 Oct 2009 22:20:57 +0200

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    news:ha5ki3$bit$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak po prawdzie to te twoje zestawienia można o kant d..y potłuc. Żałosne
    > kryteria - np. autologowanie ważniejsze niż bezpieczeństwo! Wielki problem
    nie upatruję braku bezpieczeństwa w autologowaniu
    lecz w braku autoryzacji dodawanych kontrahentów

    > wpisać jednorazowo kilka znaków (token, hasło maskowane)!
    dla mnie problem poważny, powód do zamknięcia wbk i aliora
    uważasz że hasło maskowane daje ci bezpieczeństwo?

    > Jak b.d. to nie dziel przez 6, tylko tyle ile punktowałeś (ale Nordei z
    > zera podzielonego przez 6 wyszło 0.3, zaprawdę wyższa matematyka). W VWB
    jest w gwiazdka w nagłówkowej części tabeli
    że wagę ma tu też opłata miesięczna
    dodam także wagę najwyższego oprocentowania
    wtedy to już wogole nic ci się nie będzie zgadzać ;-p

    > przelewy wewnętrzne chodzą w miarę sprawnie i żadnej drugiej wypłaty za 5
    > zł nigdy nie doznałem jako i płatnego przelewu.
    w istocie musiała być jakaś pozostałość przy kopiowaniu z innego, by nie
    pisać od nowa, jeżeli widzisz jeszcze coś istotnego w tabeli to pisz

    > O voip już pisałem, spróbuj skorzystać z HaloŚwiat!
    nie ma najlepszej opinii, często odradzany
    osobiście korzystam z alekontakt, actio, betamax, anglos, globe7, voip.ms,
    terrasip, tlenofon

    > Z lokat to tam można coś wyliczyć, ale ulepane to to niemiłosiernie.
    mi się przydaje, używam prawie codziennie
    dokładnie można przeanalizować oprocentowanie w całym okresie

    > Szkoda Twojego wysiłku, zajmij się czymś na czym się znasz.
    jestem tylko człowiekiem, nie wiem wszystkiego
    ja się interesuję, a jest pewna różnica w stosunku do znać

    to jest pare minut i nie widzę problemu
    a dzięki temu jestem bardziej na bieżąco

    > Pozdrowienia dla Złotowa

    dziękuję