  • 1. Data: 2009-10-02 16:51:58
    Temat: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Postanowiłem zrobic porządek z moimi rachunkami, bo cokolwiek jest ich
    za dużo. Ponieważ jakiś podstawowy rachunek mieć muszę, przyjrzałem
    się odrobine ofercie Multi Aquarius.Konta to może aż tak nie
    zachwycają, ale karta AQ z bezprowizyjną wypłatą w bankomatach bardzo
    mi się podoba. Jednakże nie chciałbym wpaść z deszczu pod rynnę,
    ponieważ będę emigrował z mBanku i nie chcę powtórki czegoś w rodzaju
    mLinii.

    Na razie spadam z mBanku. Wczoraj wcieło mi kasę we wpłatomacie, a
    dziś zapierd...lili mi z konta mMobile 30 minut, akurat wtedy, kiedy
    kupiłem ich starter i przeniosłem jeden z numerów. Mam dość, sankcja
    musi być, przynajmniej na jakis czas.

    Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
    tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

  • 2. Data: 2009-10-02 16:58:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    >kupiłem ich starter i przeniosłem jeden z numerów. Mam dość, sankcja
    >musi być, przynajmniej na jakis czas.

    Jaka sankcja?
    Tak jakbys ukaral Tak-Taka przenoszac sie do Heyah - a to ten sam operator
    przeciez.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-02 17:05:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
    > tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    > Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

    Doradcy w placówkach są przeważnie na poziomie obsługi telefonicznej w
    mBank czyli straszna żenada. Natomiast dedykowani do AQ konsultanci
    telefoniczni są na wysokim poziomie. Jak dla mnie to koniec zalet.

    O jakimkolwiek indywidualnym podejściu zapomnij. Jak zamieniałem KK z VG
    na VQ to pan doradca po prostu wyrobił mi nową kartę tylko jakby
    zapomniał mi o tym powiedzieć. Stara została zastrzeżona ale w BIK
    wisiała nadal. Jak się o tym dowiedziałem to musiałem ponownie składać
    wypowiedzenie KK, która już dawno nie powinna istnieć. Udało się to
    za... drugim razem, bo bank zapodział wypowiedzenie (szybciej było
    złożyć nowe wypowiedzenie niż składać reklamacje odnośnie zagubionego
    wypowiedzenia nr 1...). W między czasie jak ww. doradca przeniósł mi
    zadłużenie z VG na VQ to bank naliczył mi opłatę za przelew z karty (w
    sumie wyszło prawie 200 PLN) i pomogła dopiero reklamacja.

    Z innych ciekawostek : jak umówiłem się na podpisanie umowy o KK AQ w
    oddziale to za pierwszym razem doradca gdzieś ją "zapodział" i musiałem
    przyjść kolejny raz. Za drugim razem umowa zawierała karygodne błędy
    (zły okres rozliczeniowy, niewłaściwe dane na samej karcie, błąd w moim
    nazwisko - nie mam jakiegoś fikuśnego, pierwszy raz takie coś miałem).

    Obsługa w oddziałach jest tragiczna. Ja szukałem sensownego oddziału po
    całej Warszawie. Ostatecznie nie znalazłem takiego z obsługą, którą
    mógłbym zaakceptować. Znacznie lepiej obsłużono mnie w placówce Alior
    (też Rondo ONZ).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-10-02 17:05:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
> [...]

    > tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    > Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

    A o co chodzi jeśli nie o kawę? O oferty "klubowe"? :DDD
    Tu nie ma jakiejś rzeczywistej wartości dodanej oprócz tego co jest wprost
    napisane (zalety karty debetowej i kredytowej). Jako klienta na lokaty 4%,
    fundusze albo struktury Cię raczej nie widzę. ;-)

    To wprawdzie raczej oczywiste, ale pamiętaj, że transfery on-line do/z DI
    BRE nie wliczają się do tego limitu 12k. Jeśli będziesz robił
    przekształcenie w drodze konwersji istniejącego rachunku z linią, nadmień
    subtelnie doradcy, że nie życzysz sobie jakichś problemów z opłatą za
    prowadzenie rachunku za jakieś 2 czy 3 dni, która czasami mimochodem się
    pobiera przy okazji konwersji.

    Z obsługą na pewno jest lepiej niż w mBanku, ale w zasadzie do czego Ci ta
    obsługa? Co będziesz głównie robił na tym rachunku. To jest rachunek z
    wysokim stopniem onlajnowości i tyle. Pamiętam jednak, że chyba Mithos nie
    był zadowolony, tylko nie pamiętam dlaczego.

  • 5. Data: 2009-10-02 17:06:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 18:58, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Jaka sankcja?
    > Tak jakbys ukaral Tak-Taka przenoszac sie do Heyah - a to ten sam operator
    > przeciez.

    Masz świętą rację. Ale AQ to tylko jedna z wielu alternatyw.

  • 6. Data: 2009-10-02 17:09:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:05, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    Dobre..! Czyli wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma !

  • 7. Data: 2009-10-02 17:10:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-02, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
    > tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    > Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

    Ja bo to jedyny bank który mnie w ostatnich miesiącach traktuje normalnie,
    a nie wybrzydza że mam DG (czyli dało się np. załatwić KK tylko wypełniając
    wniosek i na podstawie obrotu). Inna rzecz, że tutaj trzeba trafić na dobry
    oddział. Mnie akurat się udało, ale Mithos to miał problemy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-10-02 17:11:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:05, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > napisane (zalety karty debetowej i kredytowej). Jako klienta na lokaty 4%,
    > fundusze albo struktury Cię raczej nie widzę. ;-)

    Jak zawsze, chodzi o kartę, która można użyc jako linii
    kredytowej...;-) Nie dostanę karty AQ, jesli nie będę miał tego
    cholernego rachunku...I kółko się zamyka. A jak już mam miec tam
    rachunek, to muszę zrobić porządek z innymi, bo inaczej przekroczę
    dziesiątkę i się do reszty pogubię...;-)

  • 9. Data: 2009-10-02 17:13:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:10, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    Który to oddział ? Może w Warszawie ?

  • 10. Data: 2009-10-02 17:14:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > dobry
    > oddział. Mnie akurat się udało, ale Mithos to miał problemy.

    Nie, nie, to akurat nie zależy chyba od oddziału w żaden sposób. W Multi
    standardowa oferta bez zabezpieczeń to 50k limitów linii, kredytów i kart
    poza aq oraz 100k w ramach aq. Tak przynajmniej zeznają i praktyka to
    potwierdza. Wklepują dane do swojej aplikacji i na podstawie obrotów im
    wychodzi ile mogą dać w procedurze uproszczonej.