  • 1. Data: 2009-10-02 14:37:07
    Temat: awaria w KIR
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "ING Bank informuje, że w dniu wczorajszym w wyniku awarii w Krajowej Izbie
    Rozliczeniowej przelewy SEPA w EUR z dnia 28.09.2009r. zostały ponownie
    skierowane do rozliczenia na rzecz Klientów kilku banków polskich (w tym na
    rachunki Klientów ING Bank).
    W związku z powyższym na zlecenie Krajowej Izby Rozliczeniowej dokonano
    01.10.2009 odpowiednich korekt na nieprawidłowo uznanych rachunkach."

  • 2. Data: 2009-10-02 14:41:38
    Temat: Re: awaria w KIR
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 2, 4:37 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Kto napisze szerzej co się wydarzyło? :)

    I N G B a n k i n f o r m u j e , ż e w d n i u w c z o r
    a j s z y m b y ł a a w a r i a w K r a j o w e j I z b i e
    R o z l i c z e n i o w e j

    Wystarczajaco szeroko? :)

    Po prostu jedna sesja przelewow poszla do realizacji dwa razy
    [podwojne ksiegowanie] i trzeba bylo strzelic korekte :)

  • 3. Data: 2009-10-02 14:59:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Po prostu jedna sesja przelewow poszla do realizacji dwa razy
    > [podwojne ksiegowanie] i trzeba bylo strzelic korekte :)

    Ale dlaczego to się stało Watsonie, dlaczego... To jest interesujące. Bo to
    jest proces zautomatyzowany z tego co wiem. I dlaczego niby ma dotyczyć
    tylko kilku banków (pewnie dotyczy wszystkich w SEPA ale a nuż nie). :)

    Szerokość Twojej odpowiedzi nie jest dla mnie mimo wszystko zadowalająca. :)

  • 4. Data: 2009-10-02 15:28:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > to jest proces zautomatyzowany z tego co wiem. I dlaczego niby ma
    > dotyczyć tylko kilku banków (pewnie dotyczy wszystkich w SEPA ale a nuż

    Zautomatyzowany. Automatycznie ktoś wsadził dwa razy ten sam plik do
    przetworzenia. :)