    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [zbanki.prv.pl] update
    Date: Fri, 2 Oct 2009 21:33:20 +0200

    > http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    > http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat
    > http://zvoip.prv.pl - tanie voipowanie
    Tak po prawdzie to te twoje zestawienia można o kant d..y potłuc. Żałosne
    kryteria - np. autologowanie ważniejsze niż bezpieczeństwo! Wielki problem
    wpisać jednorazowo kilka znaków (token, hasło maskowane)!
    Jak b.d. to nie dziel przez 6, tylko tyle ile punktowałeś (ale Nordei z
    zera podzielonego przez 6 wyszło 0.3, zaprawdę wyższa matematyka). W VWB
    przelewy wewnętrzne chodzą w miarę sprawnie i żadnej drugiej wypłaty za 5 zł
    nigdy nie doznałem jako i płatnego przelewu.
    O voip już pisałem, spróbuj skorzystać z HaloŚwiat! Z lokat to tam można coś
    wyliczyć, ale ulepane to to niemiłosiernie. Szkoda Twojego wysiłku, zajmij
    się czymś na czym się znasz.

    Pozdrowienia dla Złotowa