  • 1. Data: 2009-10-02 02:59:36
    Temat: Antywirus Pekao
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Oto co dzisiaj dostałem.

    -----------------------
    Aby skutecznie chronić komputer przed wirusami i przed szkodliwym
    oprogramowaniem oraz zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania
    z Internetu, potrzebujesz programu antywirusowego.

    Skorzystaj z atrakcyjnej oferty przygotowanej specjalnie dla Klientów
    Indywidualnych Banku Pekao S.A., którzy podpisali ,,Umowę o korzystanie
    z bankowej usługi telekomunikacyjnej Pekao24".

    1 października 2009 r. została uruchomiona witryna Vprotection.pl,
    z której możesz pobrać oprogramowanie typu Internet Security renomowanych,
    światowych producentów i korzystać bezpłatnie z pełnej wersji aż przez
    pół roku. Bez żadnych zobowiązań!
    Po zakończeniu okresu testowego wybrane oprogramowanie będziesz mógł
    zakupić po preferencyjnych cenach.

    Aby skorzystać z nowej oferty Vprotection.pl przejdź do zakładki
    ,,Strona główna klienta" i w sekcji ,,Oferty specjalne" wybierz opcję
    ,,Oprogramowanie antywirusowe".

    Bank Pekao S.A.

    Witryna Vprotection.pl prowadzona jest przez Ikaria Sp. z o.o.
    Spółka komandytowa.
    ---------------------

    No i w ofercie renomowanych productentów znalazłem

    F-Secure Internet Security
    Panda Internet Security
    Bit Defender Internet Security
    G Data InternetSecurity
    Quick Heal Total Security
    Quick Heal AntiVirus

    Slyszał ktoś coś na temat któregoś z tych "renomowanych" producentów?
    Tak tylko pytam.

  • 2. Data: 2009-10-02 05:24:18
    Temat: Re: Antywirus Pekao
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 21:59:36 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    > Quick Heal Total Security
    > Quick Heal AntiVirus
    >
    > Slyszał ktoś coś na temat któregoś z tych "renomowanych" producentów?

    Ja wprawdzie windows nie używam, ale na tyle na ile mam styczność to
    warte uwagi są:
    F-Secure i Bit Defender

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-10-02 11:28:05
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    On 2 Paź, 04:59, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Oto co dzisiaj dostałem.
    > [...]
    > No i w ofercie renomowanych productentów znalazłem
    >
    > F-Secure Internet Security
    > Panda Internet Security
    > Bit Defender Internet Security
    > G Data InternetSecurity
    > Quick Heal Total Security
    > Quick Heal AntiVirus
    >
    > Slyszał ktoś coś na temat któregoś z tych "renomowanych" producentów?
    > Tak tylko pytam.
    A jakich poza mks i Symantec znasz?

    --
    guzik

  • 4. Data: 2009-10-02 13:32:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bartłomiej Syryjczyk wrote:

    > A jakich poza mks i Symantec znasz?

    Shield Deluxe
    McAfee
    Avast
    AVG
    Sophos
    Kaspersky

  • 5. Data: 2009-10-02 14:58:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    witek wrote:

    > F-Secure Internet Security
    > Panda Internet Security
    > Bit Defender Internet Security
    > G Data InternetSecurity
    > Quick Heal Total Security
    > Quick Heal AntiVirus
    >
    > Slyszał ktoś coś na temat któregoś z tych "renomowanych" producentów?
    > Tak tylko pytam.

    tego quicka z konca listy jakos nie kojarze, jak chcesz wybrac ktorys,
    a chce Ci sie czytac to zerknij na to:

    http://www.av-comparatives.org/images/stories/test/o
    ndret/avc_report23.pdf

  • 6. Data: 2009-10-02 17:51:33
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    > Panda Internet Security

    z tego zestawu to bym wybrala - przynajmniej skaner online maja dosc
    sensowny

    > Bit Defender Internet Security

    A to bym generalnie odradzala po tym jak w ciagu 3 dni zrobilam 3 formaty bo
    siało mi sie jakies swinstwo lepiące sie do wszystkich exe'kow ktorego to BD
    nie raczyl w ogóle zauwazyc - a wybralam go bo gdzies tam doczytalam ze to
    antywir roku 2008 czy 9. ;-/

    Pozdrawiam,

    LH

  • 7. Data: 2009-10-02 18:55:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Lady_Heather" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kompletna padaczka, bynajmniej ok 2 lat temu, może się w końcu poprawili
    duże problemy z komputerem u wielu użytkowników, niejednokrotnie próby
    odinstalacji nie udawały się, czasami doprowadzając nawet do reinstalacji
    systemu, ten antywirus zawsze traktowałem jak trojana, i wszędzie
    gdziekolwiek zauważyłem natychmiast ze strachem odinstalowywałem

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 8. Data: 2009-10-05 10:07:16
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    On 2 Paź, 15:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Shield Deluxe
    > McAfee
    > Avast
    > AVG
    > Sophos
    > Kaspersky
    No to całkiem nieźle. Możesz uzupełnić swoją bazę renomowanych
    producentów o wspomniane. Osobiście Quick Heal znam tylko z testów i
    zestawień, ale resztę widziałem w akcji.
    Co do testów, to tak jak wszędzie - zawsze można znaleźć cechę, która
    umieści produkt na pierwszym miejscu.

    --
    guzik