  • 1. Data: 2012-07-01 17:34:07
    Temat: zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam,

    czytam punkty Regulaminu Synca odnosnie do cashback-u 5% i jakos mi ten
    regulanim dziwnie zawily sie wydaje...
    zgodnie z "powszechnie" panujacym przekonaniem 5% wartosci platnosci
    zrealizowanych przez "Place z Alior Sync" oraz/lub platnosci KK mo/to
    powinna zasilic rachunek Synca do 5 miesiaca nastepnego, lecz....

    z Regulaminu wynika, iz
    - premia jest naliczana tylko za "...korzystanie z rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych oraz Kart kredytowych Sync Credit
    MasterCard..." niepokoi mnie "oraz" w tym punkcie, dlaczego??, otoz..

    - zwrot 5% moze byc przyznany TYLKO na dwa sposoby:
    1) "... uznania Rachunku karty..." (dotyczy KK) lub
    2) "...uznanie rachunku, z którego nastąpiło Doładowanie..."
    i tylko w ten sposob! nie ma slowa o uznaniu rachunku (zwyklego ROR) -
    tylko uznanie rachunku KK!!

    -- jezeli ktos nie ma KK - to nie ma "Rachunku karty" wiec nie dostanie
    zwrotu 5%:)
    -- jezeli ktos nie doladowywal telefonu to nie moze otrzymac "Znizki" porzez
    "uznanie rachunku, z którego nastąpiło Doładowanie" wiec takze nie otrzyma
    zwrotu.

    Reasumujac, wg Regulaminu aby otrzymac zwrot konieczna jest KK lub
    doladowaywac i 5% dostac jako znizke na doladowywania, co przy cenach
    doladowan na allegro jest juz mniej oplacalnym 5%...:)

    Z.

  • 2. Data: 2012-07-01 17:45:10
    Temat: Re: zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    A gdzie można znaleźć ten regulamin? Bo "Regulamin obsługi produktów" w "przydatnych
    dokumentach" to oczywiście nie ten regulamin... Mnie niepokoi również to, że używają
    nazwy "cashback" na coś, co nie jest cashbackiem tylko moneybackiem - mała różnica,
    ale w bankowej nowomowie jednak spora. Jak wiadomo, prawdziwy cashback to zupełnie
    coś innego.

  • 3. Data: 2012-07-01 17:49:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.07.2012 17:45, assembea pisze:
    > Bo "Regulamin obsługi produktów" w "przydatnych dokumentach" to oczywiście nie ten
    regulamin.

    Oczywiscie, ze to TEN regulamin.

  • 4. Data: 2012-07-01 17:58:55
    Od: " vtec" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zdzislaw J <k...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > 2) "...uznanie rachunku, z którego nastąpiło Doładowanie..."
    > i tylko w ten sposob! nie ma slowa o uznaniu rachunku (zwyklego ROR) -

    "Rachunek karty" nie dotyczy tylko KK. Zgodnie z definicją:
    Rachunek karty &#8211; w przypadku Karty płatniczej debetowej to rachunek
    oszczędnościowo-rozliczeniowy lub rachunek oszczędnościowy prowadzony w
    złotych polskich, euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich; w
    przypadku Karty kredytowej to rachunek kredytowy prowadzony w złotych
    polskich, z przyznanym limitem kredytowym, na którym księgowane są operacje,
    opłaty, odsetki, prowizje oraz spłaty.

    Więc,chyba jednak "powszechnie panujące przekonanie" jest słuszne ;)

  • 5. Data: 2012-07-01 18:05:41
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    Użytkownik " vtec" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku Karty kredytowej to rachunek kredytowy prowadzony w złotych
    >
    > Więc,chyba jednak "powszechnie panujące przekonanie" jest słuszne ;)

    no to teraz nalezaloby sie zaytac jakiego "przypadku" bedzie dotyczyl punkt
    mowiacy o cashback-u :)
    A jezeli "obu przypadkow" to pytanie, co z klientami, ktorzy nie zamowili
    karty debetowej - ich cashback nie dotyczy?

    Z.

  • 6. Data: 2012-07-02 15:30:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 18:05:41 +0200, Zdzislaw J napisał(a):

> [...]
    > A jezeli "obu przypadkow" to pytanie, co z klientami, ktorzy nie
    > zamowili karty debetowej - ich cashback nie dotyczy?

    Już lipiec także niedługo się przekonamy praktycznie jak to działa ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-07-02 20:00:25
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 15:30:05 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Już lipiec także niedługo się przekonamy praktycznie jak to działa ;)

    Ja nie dostane raczej - moja platnosc w przelewy24 poszla przez moneybookers a tam
    MCC 8999 no i moneybookers to nie PL...

  • 8. Data: 2012-07-02 22:26:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-07-02 20:00, Krzysiek pisze:

    > Ja nie dostane raczej - moja platnosc w przelewy24 poszla przez moneybookers a tam
    MCC 8999 no i moneybookers to nie PL...

    ale ja testowałem na allegro (PayU) transakcja rozliczona w czerwcu więc
    jakiś tam zwrot powinienem dostać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2012-07-02 23:01:50
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-02 22:26, RobertS pisze:
    > ale ja testowałem na allegro (PayU) transakcja rozliczona w czerwcu więc
    > jakiś tam zwrot powinienem dostać...

    Płacę z Alior Bankiem czy Płacę kartą kredytową on-line?

    --
    radar

  • 10. Data: 2012-07-02 23:26:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Płacę z Alior Bankiem czy Płacę kartą kredytową on-line?

    płacę kartą (ale nie kredytową) on-line

    --
    pozdrawiam
    RobertS