  • 1. Data: 2012-07-01 12:59:22
    Temat: mBank antylokata 6,5%
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

    Otrzymałem kilka dni temu nową ofertę z mBanku. Lokata 6,5%.Myślę nieźle, wreszcie
    się obudzili.Trzymam sporą kasę na lokacie u nich "jednodniowej" i bardziej z
    lenistwa niż z rozsądku. Chciałem przenieść to wszystko na lokatę 6,5% i zapomnieć na
    jakiś czas. Dzwonię do konsultanta a tu zonk...Oferta tylko dla świeżej kasy
    przelanej z innego banku. Starzy klienci mogą się w d...ę pocałować. A co jak już raz
    dali się wydymać to można to ciągnąć wg speców z mBanku w nieskończoność.Porządnie
    się wkurzyłem i tak o to za sprawą relacyjnej lokaty 6,5% w mbanku zamiast przybyć
    ubyło kilkadziesiąt tysięcy...Ciekawe jak na podobny pomysł wpadną inni właściciele
    lokat w mBanku?! Zamiast zwiększenia kapitału ten sam kapitał wypłynie...Nie ma to
    jak porządna antylokata.

  • 2. Data: 2012-07-01 13:49:23
    Temat: Re: mBank antylokata 6,5%
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-01 12:59, Pawel pisze:
> [...]
    > tysięcy...Ciekawe jak na podobny pomysł wpadną inni właściciele lokat w
    > mBanku?! Zamiast zwiększenia kapitału ten sam kapitał wypłynie...Nie ma

    Przecież to mBank, czego się spodziewałeś ;)

    Poza tym oferta była do wczoraj... więc dziś nawet z nowych teoretycznie
    nie powinni zakładać tych lokat...

  • 3. Data: 2012-07-01 14:18:32
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

> [...]

    > to wszystko na lokatę 6,5% i zapomnieć na jakiś czas. Dzwonię do
    > konsultanta a tu zonk...Oferta tylko dla świeżej kasy przelanej z innego

    Wszystkie banki tak robią. Ciesz się, że to nie jest "lokata na start",
    czyli tylko raz po otwarciu konta.
    Trzeba przenosić na kilka miesięcy do innego banku, w międzyczasie
    porezygnować z tego-i-owego, zagrozić likwidacją konta, to czasem smok
    pokaże ludzką twarz.
    A potem, jak we wrześniu otworzą się promocje "dla świeżo upieczonych
    studentów", to podwiesimy się z "nowymi środkami"
    :)
    Jak-to mawiali niektórzy ubecy za komuny: Lepiej być młotkiem, niż
    gwoździem. :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 4. Data: 2012-07-01 15:02:41
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On Jul 1, 12:59 pm, "Pawel" <P...@g...pl> wrote:
    > Ciekawe jak na podobny pomysł wpadną inni właściciele lokat w mBanku?! Zamiast
    zwiększenia kapitału ten sam kapitał wypłynie...Nie ma to jak porządna antylokat

    Inni właściciele juz dawno zauwazyli, że wierność jakiemukolwiek
    bankowi (lenistwo?) nie popłaca. Ale jak klienci stają się bardziej
    mobilni, to już jest inna rozmowa.
    Z.

  • 5. Data: 2012-07-01 16:31:02
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-01 15:02, zbyszek pisze:
> [...]
    >
    > Inni właściciele juz dawno zauwazyli, że wierność jakiemukolwiek
    > bankowi (lenistwo?) nie popłaca. Ale jak klienci stają się bardziej

    I o to chodzi!
    My-tutaj ("tutejsi") troszkę wiemy o co biega. Nowych i niekumatych
    stawiamy poza nawiasem używając kryptonimów, skrótów itp, co gorąco
    zalecam. Jednak sobie-nawzajem okazujemy wdzięczność za świeże i
    treściwe informacje rewanżując się tym samym.
    Na nas banki wyłącznie tracą ;)
    Ciekawe, kiedy zamkną tę grupę...
    Przytaczałem kiedyś-tu przykład negocjowania warunków KK w pewnym B,
    nie-wschodnim, połączonym później z innym, też nie-małopolskim.
    Standard, to blisko 60zł opłaty rocznej za kartę. Po telefonicznej
    negocjacji zainicjowanej tekstem "rezygnuję z karty, bo inni dają lepsze
    warunki" (wieloetapowej, bo pierwszy etap był "proponuję panu 70% zniżki
    w opłacie rocznej", na co była odpowiedź moja "idź pan za róg i wychędoż
    się sam") doszło do "zero opłaty i 3% MB za wszystko"...

    Dużo jest jeszcze do zrobienia w temacie acquier'ów, bo tutaj też
    ewidentna dżungla. Fajnie byłoby, gdyby ktoś zaczął rzeźbić stosowną
    tabelkę i zamieścił w sieci.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 6. Data: 2012-07-01 17:21:09
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

> [...]

    > Ciekawe jak na podobny pomysł wpadną inni właściciele lokat w
    > mBanku?! Zamiast zwiększenia kapitału ten sam kapitał wypłynie...Nie ma

    Z tego co piszesz to powinieneś być wdzięczny mbankowi, w końcu
    zmobilizowali Cię do rozsądnego kroku, i to mimo Twojego lenistwa :)

  • 7. Data: 2012-07-01 20:43:21
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "SQLwiel" ...

    > Na nas banki wyłącznie tracą ;)
    > Ciekawe, kiedy zamkną tę grupę...

    Nie maja az takiej mocy :-)

> [...]
    > rocznej", na co była odpowiedź moja "idź pan za róg i wychędoż się sam")
    > doszło do "zero opłaty i 3% MB za wszystko"...

    Potwierdzam.
    Przerabialem w piatek w ww. banku.
    Z tym, ze zaczelo sie od 220zl, bo karta byla w kolorze "szlachetnej rdzy" :-)
    (choc o MB nie zawalczylem, bo ... zapomnialem)

    --
    T.F.

  • 8. Data: 2012-07-03 03:23:10
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Dzwonię do konsultanta a tu zonk...Oferta tylko dla świeżej kasy
    > przelanej z innego banku. Starzy klienci mogą się w d...ę pocałować.

    Chyba że potrafią zrobić przelew tam i spowrotem ;-)

  • 9. Data: 2012-07-03 09:55:26
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    W dniu 2012-07-03 03:23, Marcepan pisze:

    > Chyba że potrafią zrobić przelew tam i spowrotem ;-)

    Nie bo mbank "zapamiętał" salda z któregoś dnia przed promocją i liczą
    się tylko kwoty ponad to saldo. Jedyna opcja to pożyczyć od kogoś kwotę
    lokaty po czym oddać ze swoich środków.

  • 10. Data: 2012-07-03 11:05:27
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Marcepan" <b...@t...maila> napisał w wiadomości

    > Chyba że potrafią zrobić przelew tam i spowrotem ;-)

    To olej dziadów - w Meritum masz teraz 6.6 / 3 m-c