  • 21. Data: 2012-07-05 14:15:21
    Temat: Re: zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 5 Lip, 05:54, Michal Pl wrote:
    > I dostał ktoś już zwrot?

    Nie dostalem,ale regulamin mowi o piatym dniu roboczym,a nie piatym
    dniu miesiaca.
    Tak wiec Synek ma jeszcze czas do jutra.

    --
    pozdr.
    ls

  • 22. Data: 2012-07-05 14:15:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.07.2012 14:07, luc pisze:
    > BTW - czy w szczegółach operacji, tytuł płatności podany jest może kod
    > MCC?
    > Płaciłem w morele.net i mam coś takiego:
    >
    > Transakcja kartą debetową;obciążenie 5732 POL KRAKOW MORELE.NET SP. J.

    Tak, to jest MCC. Jak placilem prowizje na allegro to bylo 8999, czyi
    MCC PayU.

  • 23. Data: 2012-07-06 07:41:50
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2012 14:15:21 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > Nie dostalem,ale regulamin mowi o piatym dniu roboczym,a nie piatym
    > dniu miesiaca.
    > Tak wiec Synek ma jeszcze czas do jutra.

> [...]

    i dzisiaj jeszcze nie ma zwrotu :(

  • 24. Data: 2012-07-06 07:51:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.07.2012 07:41, Michal Pl pisze:

    > i dzisiaj jeszcze nie ma zwrotu :(

    A obracaliscie juz jakies wieksze kwoty? Ja w tym miesiacu tylko kilka
    zlotych na allegro na probe. Jeszcze nie zablokowali chyba zadnego
    serwisu, bo o tym niby miala byc informacja w serwisie transakcyjnym.

    Ciekawe jakby to bylo. Np. robie platnosc w jakims serwisie, ktora lapie
    sie na cashback. Po jej zaksiegowaniu juz nie powinno sie nic stac i
    cashback powinien byc, nawet jakby ten serwis zablokowali. Tak
    przynajmniej podpowiada logika, nie wiadomo jakby to synek rozwiazal.

  • 25. Data: 2012-07-06 07:52:50
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    ja chce zwrot 5zł - bo na allegro wydałem 100zł :)