  • 1. Data: 2012-07-01 15:01:46
    Temat: Eurobank konto online na główny ROR ?
    Od: " Muster" <m...@g...pl>

    Teraz mam alior (założony w promocji)
    Łoją nie za kartę 5 pln.
    ROR tylko overnight 1/2 za 4%

    Eurobank wsio za free, 3,5% , darmowe bankomaty

    Zważywszy ze zawsze parę k na nim leży może warto ?

    Konto online już mam, bez karty.

    Opcja z tokenem na telefonie mi pasuje.

    Jakie minusy ?

  • 2. Data: 2012-07-01 15:32:18
    Temat: Re: Eurobank konto online na główny ROR ?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " Muster" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ROR tylko overnight 1/2 za 4%
    >
    > Eurobank wsio za free, 3,5% , darmowe bankomaty
    >
    > Zważywszy ze zawsze parę k na nim leży może warto ?

    Minusy?

    Same plusy.
    0,5 % zwrotu z kazdej płatności kartą.
    Bankomaty bezpłatne.
    Karta darmowa przy 3 transakcjach. A bez tych 3 transakcji tylko 1,95.
    A z oszczędnościowego (co prawda tylko 4,05%) mozna wlewac i wylewać na online
    nieskończoną ilość razy bez opłat.

  • 3. Data: 2012-07-01 16:31:54
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-01 15:32, wiatrak pisze:

    > Minusy?

    Trochę ch..we % na depo.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 4. Data: 2012-07-01 19:39:51
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Muster <m...@g...pl> napisał(a):
    > Jakie minusy ?

    Token w telefonie. W starym działał, na nowym (mimo że jest w spisie EB) ni
    cholery i na sprzętowy (2 zł) musiałam przejść

  • 5. Data: 2012-07-02 00:46:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lip, 19:39, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Token w telefonie. W starym działał, na nowym (mimo że jest w spisie EB) ni
    > cholery i na sprzętowy (2 zł) musiałam przejść

    Ja po prostu trzymam stara Nokie jako token

  • 6. Data: 2012-07-02 14:39:19
    Od: "el_kabong" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Same plusy.
    > 0,5 % zwrotu z kazdej płatności kartą.

    Można mieć nawet 1% zwrotu gdy się przejdzie z konta online na prestige. Zdaje
    się że jedyna niedogodność (i różnica) między nimi to konieczność wpływów
    miesięcznych w wysokości 3000zł zamiast 1000zł.

> [...]
    > A z oszczędnościowego (co prawda tylko 4,05%) mozna wlewac i wylewać na
    > online nieskończoną ilość razy bez opłat.

    Tu w kwestii formalnej: rachunek oszczędnościowy jest już "na wylocie". Nie
    można takiego sobie założyć, w zamian jest progress - tam płacą nawet lepiej
    ale dopiero za wyższe kwoty.

    El Kabong

  • 7. Data: 2012-07-02 15:36:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 13:01:46 +0000, Muster napisał(a):

> [...]
    > ROR tylko overnight 1/2 za 4%
    >
    > Eurobank wsio za free, 3,5% , darmowe bankomaty
    >
    > Zważywszy ze zawsze parę k na nim leży może warto ?

    Mułowate www. Czasami trzeba czekać po kilkanaście minut na przelew
    między swoimi kontami czasami aby odświeżyć ich stan trzeba wyjść i wejść
    jeszcze raz - takie koszmarki. Ja w swojej kilku letniej karierze to
    jednak pamiętam najbardziej zawodność dochodzenia przelewów. Coś wysłane
    pierwszą sesją elixir w poniedziałek na 99% pierwszą nie dojdzie.
    Może zrezygnuj w Aliorze z samej karty i konto zostaw a poszukaj czegoś z
    darmowymi wypłatami bankomatowymi zawsze to trochę bezpieczniej.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-07-02 23:22:31
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Muster" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A z oszczędnościowego (co prawda tylko 4,05%) mozna wlewac i wylewać na
    > online nieskończoną ilość razy bez opłat.

    Hmmm... a nie żartujesz?

  • 9. Data: 2012-07-03 03:07:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jss84n$n1k$...@i...gazeta.pl

    > Mułowate www. Czasami trzeba czekać po kilkanaście minut na przelew
    > między swoimi kontami czasami aby odświeżyć ich stan trzeba wyjść i wejść
    > jeszcze raz - takie koszmarki. Ja w swojej kilku letniej karierze to

    W nocy hula aż miło -- ale nie w EB. ;)

    KB daje wszystko za free oraz 7% do wysokości 3 tałzenów
    (tak, jakby w EB mieć w szczycie ponad 7 tałzenów) pod
    warunkiem pięciokrotnego zapłacenia debetówką.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-07-03 07:55:28
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-07-02 15:36, xbartx pisze:
    > Dnia Sun, 01 Jul 2012 13:01:46 +0000, Muster napisał(a):

    [...]
> [...]
    > Może zrezygnuj w Aliorze z samej karty i konto zostaw a poszukaj czegoś z
    > darmowymi wypłatami bankomatowymi zawsze to trochę bezpieczniej.

    Tak, pogoń kartę w Aliorze a otwórz np. w DB - tam wypłaty gratis.