  • 1. Data: 2012-07-01 11:14:56
    Temat: /BGZOptima/ odsetki w 3 ratach ;)
    Od: MK <m...@i...pl>

    Nie spotkalem sie jeszcze nigdzie z takim skomplikowanim kwesti naliczenia
    odsetek. Konia z rzedem temu co nie pracuje w tym banku i bedzie wiedzial
    jaka byla metodologia...

    29-06-2012 Dodatkowa premia x
    29-06-2012 Odsetki standardowe y
    29-06-2012 Odsetki promocyjne z

    Na szczescie podatek naliczyli jednorazowo od calosci...

    MK

  • 2. Data: 2012-07-01 11:17:09
    Temat: Re: /BGZOptima/ odsetki w 3 ratach ;)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.07.2012 11:14, MK pisze:
    > Nie spotkalem sie jeszcze nigdzie z takim skomplikowanim kwesti
    > naliczenia odsetek. Konia z rzedem temu co nie pracuje w tym banku i
    > bedzie wiedzial jaka byla metodologia...

    Bylo juz tu kiedys o tym. I bylo tez sensowne wytlumaczenie ;)

  • 3. Data: 2012-07-01 11:48:40
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-01 11:14, MK pisze:
> [...]
    > 29-06-2012 Odsetki standardowe y
    > 29-06-2012 Odsetki promocyjne z
    >
    > Na szczescie podatek naliczyli jednorazowo od calosci...

    O ile dobrze pamiętam:
    - z odsetki dla 4.6%
    - y odsetki dla 5.8%
    - x odsetki dla 6.5%

  • 4. Data: 2012-07-01 11:55:30
    Od: gral <n...@e...pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > 29-06-2012 Odsetki standardowe y
    > 29-06-2012 Odsetki promocyjne z
    >
    > Na szczescie podatek naliczyli jednorazowo od calosci...

    Ależ to banalne. Standardowa premia to % konta "tradycyjne". Odsetki
    promocyjne to różnica między "tradycyjnym" a 5.80. Dodatkowa premia to
    wyrównanie do 6.50 dla nowych środków :)

  • 5. Data: 2012-07-01 11:56:49
    Od: gral <n...@e...pl>

    gral napisał(a):

    > Ależ to banalne. Standardowa premia to % konta "tradycyjne". Odsetki
    > promocyjne to różnica między "tradycyjnym" a 5.80. Dodatkowa premia to
    > wyrównanie do 6.50 dla nowych środków :)

    Za konia z rzędem podziękuję, nie mam gdzie trzymać ;)

  • 6. Data: 2012-07-01 12:00:35
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-01 11:56, gral pisze:

    > Za konia z rzędem podziękuję, nie mam gdzie trzymać ;)

    A może wolałbyś rząd z koniem?
    :)

    OT: (nie chce mi się nowego wątku zakładać): Kiedy Mille wlewa MB?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 7. Data: 2012-07-01 12:15:08
    Od: gral <n...@e...pl>

    SQLwiel napisał(a):

    > A może wolałbyś rząd z koniem?
    > :)
    >
    > OT: (nie chce mi się nowego wątku zakładać): Kiedy Mille wlewa MB?

    co to jest MB?

  • 8. Data: 2012-07-01 12:16:42
    Temat: Mille MB Re:
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-01 12:15, gral pisze:

    > co to jest MB?

    MoneyBack, 3% od transakcji debetówką.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 9. Data: 2012-07-01 12:18:56
    Temat: Re: Mille MB Re:
    Od: gral <n...@e...pl>

    SQLwiel napisał(a):

    > MoneyBack, 3% od transakcji debetówką.

    z historii:

    6 marzec
    6 kwiecien
    7 maj
    6 czerwiec

  • 10. Data: 2012-07-02 15:40:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 12:18:56 +0200, gral napisał(a):

    > z historii:
    >
    > 6 marzec
    > 6 kwiecien
    > 7 maj