  • 1. Data: 2012-07-01 20:16:01
    Temat: Alior nizsze rachunki
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Ktoś już testował?

    http://nizsze-rachunki.aliorbank.pl/

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-07-01 20:30:08
    Temat: Re: Alior nizsze rachunki
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witan
    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:jsq451$f4t$1@inews.gazeta.pl...
    > Hello,
    >
    > Ktoś już testował?
    tak,

    zaproponowano mi zamiane abo. kom. z obecnych 29pln w play-u (240 min) na
    abo w plusie za 19,90 (40 min.). :)
    oferty dostepu do internetu nie otrzymalem (brak)

    nie skorzystalem

  • 3. Data: 2012-07-01 20:49:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Zdzislaw J pisze:

    > tak,
    >
    > zaproponowano mi zamiane abo. kom. z obecnych 29pln w play-u (240 min) na
    > abo w plusie za 19,90 (40 min.). :)
    > oferty dostepu do internetu nie otrzymalem (brak)

    A jak wygląda procedura? Robią wszystko za Ciebie, czy trzeba samemu
    załatwiać?

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2012-07-01 22:19:58
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-07-01 20:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > Ktoś już testował?
    >
    > http://nizsze-rachunki.aliorbank.pl/

    Jakaś porażka. Alior chyba dogadał się z Plusem i wciska jego mierną
    ofertę w dodatku całkowicie oderwaną od rzeczywistości.

    Sama strona i porównywarka idiotyczna. To tak jakby zadać pytanie : ile
    wydałeś na samochód ? 200 tyś ? To mamy dla ciebie super ofertę : nowy
    fiat panda za 40 tyś i oszczędzasz 160 tyś !!
    Zero pytań o preferencje czy w ogóle o cechy danego produktu.

  • 5. Data: 2012-07-01 23:17:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Pan Sowa" <p...@g...ru> wrote in message

> [...]
    > fiat panda za 40 tyś i oszczędzasz 160 tyś !!
    > Zero pytań o preferencje czy w ogóle o cechy danego produktu.

    Niech zaoferuja tansze rachunki za gaz dla ogrzewajacych mieszkania, tego
    nie ma. W tej reklamie nie chodzi o nasze oszczednosci, ale o kolejna akcje
    marketingowa przyciagania nowych klientow i robienia szumu medialnego.

  • 6. Data: 2012-07-01 23:23:44
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-07-01 20:16, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Ktoś już testował?
    >
    > http://nizsze-rachunki.aliorbank.pl/

    Daj spokoj, Stacjonarny internet z Netii proponuja mi zamienic na cosik
    Plusa z 3GB limitem.

    Przyłączam sie do opinii Pan Sowa.

  • 7. Data: 2012-07-01 23:46:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Pan Sowa pisze:

> [...]
    > fiat panda za 40 tyś i oszczędzasz 160 tyś !!
    > Zero pytań o preferencje czy w ogóle o cechy danego produktu.

    Mi wyszło podobnie - zaproponowali mi zamianę Cyfry+ na Polsat. Wszystko
    fajnie, dużo taniej i w ogóle... Tylko że ja cholera jakoś nie chcę
    Polshitu...

    Z drugiej strony - jest mi absolutnie obojętne kto mi będzie fakturował
    prąd. Chętnie bym zaoszczędził. Alior zaproponował mi obniżkę o całe 3zł
    na 2 miesiące. Może się skusić? To w końcu aż 3600 półgroszówek rocznie.
    :-)))

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2012-07-02 00:06:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-07-01 23:23, Izydor wrote:
    > Daj spokoj, Stacjonarny internet z Netii proponuja mi zamienic na cosik
    > Plusa z 3GB limitem.

    Miało być taniej. Chyba nikt nie obiecywał, że będzie lepiej ;-)

    Piotrek

  • 9. Data: 2012-07-02 13:30:52
    Temat: Re: Re: Alior nizsze rachunki
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Jakaś porażka. Alior chyba dogadał się z Plusem i wciska jego mierną
    >ofertę w dodatku całkowicie oderwaną od rzeczywistości.
    no to teraz zgadnijcie w jakiej sieci pracownicy aliora maja wszystkie
    telefony sluzbowe? :D

  • 10. Data: 2012-07-02 16:08:07
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Alior zarabia, jak może: darmowe przelewy dla emerytów, Sync dla gimbusów,
    "nizsze-rachunki" dla wszystkich ;-) a widzieliście to: www.aliornieruchomosci.pl
    Niewiele brakuje, a Alior się chwyci za deweloperkę ;-)