  • 21. Data: 2004-07-13 20:34:11
    Temat: Re: zabezpieczenie kredytu z kasy mieszkaniowej [problem]
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Jul 2004 00:14:08 +0200, "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    wrote:

    >jeszcze jedno:
    >poniewaz jest to kasa mieszkaniowa, to nie trzeba sie z US jakos rozliczyc?
    >bo jezeli tak to pewnie trzeba udokumentowac na co poszla kasa...
    >
    >kursor

    przed US (jesli zazadaja) trzeba udokumentowac, ze na cele
    mieszkaniowe poszly oszczednosci z kasy. kredyt ich nie obchodzi. za
    to przeznaczenie kredytu na cele mieszkaniowe obchodzi bank - w umowie
    masz zapisane, ze masz go wydac na cele mieszkaniowe, i bank bedzie
    zadal udokumentowania tego. ale jesli dysponujemy jakims wkladem
    wlasnym spoza kasy, ktory mial isc na te inwestycje, to ten wklad na
    lokatke, a oszczednosci+kredyt na mieszkanie. w koncu nie jest
    istotne, z ktorej kupki wezmiemy :)

    G.

  • 22. Data: 2004-07-13 20:45:48
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Jul 2004 20:34:11 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

> [...]
    >wlasnym spoza kasy, ktory mial isc na te inwestycje, to ten wklad na
    >lokatke, a oszczednosci+kredyt na mieszkanie. w koncu nie jest

    a zreszta, o czym my tu w ogole... jakie oszczednosci... nowe
    mieszkanie, ktore trzeba urzadzic, to worek bez dna. wiem cos o tym :)

    G.

  • 23. Data: 2004-07-14 04:00:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2004 20:31:18 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Kasy mieszkaniowe dzialaja przy trzech bankach - Pekao, ING i BPH.
    > No chyba ze chodzilo ci o to, ze tylko Pekao z dwoch PKO :)
    Napisał "PKO" i "kasa mieskzkaniowa" myślisz, że miał na myśli ING?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu