  • 11. Data: 2004-07-12 21:34:19
    Temat: Re: zabezpieczenie kredytu z kasy mieszkaniowej [problem]
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > wiekszy kredyt i nastepnego dnia po udostepnieniu srodkow splata tej
    nadwyzki
    > jak to sie ma do umowy? nalicza jakies prowizje od wczesniejszej splaty?
    > nie mam kasy mieszkaniowej ale chetnie przeczytam co zrobi Pekało w takiej
    sytuacji

    dochodzi jeszcze prowizja od udzielenia (2%), ale to sie da przezyć
    Dobry pomysł!!
    Dzieki, wiedzialem, że coś sie wymyśli z małą pomocą przyjaciół
    internetowych:)

    JerzyR

  • 12. Data: 2004-07-12 22:04:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 12 Jul 2004 23:10:34 +0200, "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >nie mam kasy mieszkaniowej ale chetnie przeczytam co zrobi Pekało w takiej sytuacji

    ale po co wczesniej splacac? oprocentowanie wynosi 4% to mozna dac na
    lokatke i dostac wiecej :)

    G.

  • 13. Data: 2004-07-12 22:11:48
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > ale po co wczesniej splacac? oprocentowanie wynosi 4% to mozna dac na
    > lokatke i dostac wiecej :)

    swieta racja :-)
    o tym nie pomyslalem...
    ale to pewnie tez zalezy w jakiej formie jest ten kredyt
    daja gotowke do reki? na konto?
    jezeli tak to trzeba brac ile dadza, na maksa! ;-)

    kursor

  • 14. Data: 2004-07-12 22:14:08
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > swieta racja :-)
    > o tym nie pomyslalem...
    > ale to pewnie tez zalezy w jakiej formie jest ten kredyt
    > daja gotowke do reki? na konto?
    > jezeli tak to trzeba brac ile dadza, na maksa! ;-)

    jeszcze jedno:
    poniewaz jest to kasa mieszkaniowa, to nie trzeba sie z US jakos rozliczyc?
    bo jezeli tak to pewnie trzeba udokumentowac na co poszla kasa...

    kursor

  • 15. Data: 2004-07-13 09:42:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jeszcze jedno:
    > poniewaz jest to kasa mieszkaniowa, to nie trzeba sie z US jakos
    rozliczyc?
    > bo jezeli tak to pewnie trzeba udokumentowac na co poszla kasa...

    Trzeba udokumentować, że to poszło na "cele mieszkaniowe", bo inaczej
    zażądają zwrotu ulgi. Termin chyba 2 lata, ale za to głowy nie dam.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-07-13 09:47:44
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > rozliczyc?
    >
    > Trzeba udokumentować, że to poszło na "cele mieszkaniowe", bo inaczej
    > zażądają zwrotu ulgi. Termin chyba 2 lata, ale za to głowy nie dam.

    tu znam tez inne opinie, a mianowicie, ze nie trzeba
    sadze, ze zainteresowany powinien to sprawdzic

    z drugiej strony zabezpieczenie w postaci hipoteki jest dosc kosztowne
    moze po przeliczeniu kosztow taniej bedzie zorganizowac sobie jednak
    poreczycieli?

    kursor

  • 17. Data: 2004-07-13 12:29:47
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    wizardx12 wrote:

    > Domyśliłem, się. Napisałem dlatego, że autor w swoim poście użył PKO SA.
    Ale tylko Pekao SA prowadził kasy mieszkaniowe, a zatem bank był
    określony jednoznacznie.. :-P
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 18. Data: 2004-07-13 12:40:10
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Ogolnie kredyt ten jest dosc dziwny, czasem bardziej sie oplaca
    zrezygnowac z kredytu i dzieki temu wieksza kwote z samej kasy uzyskac,
    niz mniejsza kwote z kasy i do tego brac kredyt...

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 19. Data: 2004-07-13 12:51:43
    Od: "Mmac" <macyk@bzdet_polbox.com>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > moj kolega chce dostac kredyt kontraktowy z kasy mieszkaniowej banku PKO
    > SA - niestety bank do pewnej kwoty (60 tys.??) nie przewiduje mozliwosci
    > zabezpieczenia spłaty w postaci hipoteki!! Bank żąda poręczycieli.
    > Kolega ma jak najbardziej zdolnosc kredytową, ale bank odmowil mu
    udzielenia
    > kredytu bo ponoć jego poręczyciele (lub/i firmy w ktorych pracują) nie są
    > wiarygodni.

    Normalka, nie znam nikogo, kto by wzilal kredyt z kasy mieszkniowej PKO SA.
    Celowo chyba stawiaja takie warunki, bo dzieki temu nie musza pozyczac na
    niski procent.

  • 20. Data: 2004-07-13 20:31:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Jul 2004 14:29:47 +0200, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    wrote:

    >Ale tylko Pekao SA prowadził kasy mieszkaniowe, a zatem bank był
    >określony jednoznacznie.. :-P
    >KJ

    Kasy mieszkaniowe dzialaja przy trzech bankach - Pekao, ING i BPH.
    No chyba ze chodzilo ci o to, ze tylko Pekao z dwoch PKO :)

    G.