  • Data: 2016-04-01 19:18:56
    Temat: Re: wywiad z mBankiem
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-01 o 17:17, Krzysztof Halasa pisze:

    > To jest możliwe (aczkolwiek nie wiem czy bardzo prawdopodobne). Tak czy
    > owak umowa zapewne precyzuje warunki kredytu, i stąd można określić go
    > taką lub inną nazwą. Sama nazwa zawarta w umowie nie jest taka istotna.

    Dzięki za wykład.

    Z niego wynika że tak czy siak pod pojęciem "kredytu hipotecznego"
    sprzedawano instrument spekulacyjny na co obowiązujące prawo nie pozwalało.
    A z tego już łatwo sąd może wydać wyrok którego konsekwencją będzie
    zwrot wpłaconej kasy bankowi a mieszkanie w rękach klienta.

    Tak. Takie mamy prawo.
    Wiem... Sądy w Polsce nieruchawe i strachliwe. Ale taka jest litera
    prawa w której to literze zakochani są prawnicy bankowi.