  • 1. Data: 2005-07-11 15:51:06
    Temat: w BPH jak zwykle internet pada
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Od 12.00 do teraz nie da sie zrobic przelewu z Srebrnego Sezama, przeklamane
    informacje odnosnie ilosci srodkow na koncie, nieprawdziewe informacje
    odnosnie przyznanego limitu na KK, w historii rachunku widnieje zasiegowany
    zewnetrzny przelew przychodzacy na kwote X zlotych, saldo jednak 0 zlotych.

    Moze mocni w gebie sie uaktywnia?

  • 2. Data: 2005-07-11 16:09:57
    Temat: Re: w BPH jak zwykle internet pada
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Wyloguj się i zaloguj ponownie może będziesz mogł zrealizować przelew.

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-07-11 17:01:55
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wyloguj się i zaloguj ponownie może będziesz mogł zrealizować przelew.
    >

    > pozd
    > Adam

    Caly dzien probowalem ta metoda cos wskurac i nic. Dopiero teraz poszlo.

  • 4. Data: 2005-07-11 22:26:35
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Caly dzien probowalem ta metoda cos wskurac i nic. Dopiero teraz poszlo.

    Fajnie... Tyle ze mi poszlo 3x tyle co powinno :/ - klikam przelew -
    informacja ze zrealizowano, saldo bez zmian, w historii echo... no to
    jeszcze raz... i jeszcze raz... Ok 20.00 laskawie przyszyly 3 maile... Chyba
    tylko w sezamie cos takiego jest mozliwe.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2005-07-11 22:40:24
    Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl>

    Piotr <p...@c...cz> wrote:
> [...]
    > jeszcze raz... i jeszcze raz... Ok 20.00 laskawie przyszyly 3 maile... Chyba
    > tylko w sezamie cos takiego jest mozliwe.

    Z ciekawosci: co spowodowało że sprobowałeś tylko 3 razy?
    :-)

    Do wyjaśniania wątpliwości to jest telefon na infolinie a nie
    ponowienie proby. Jeszcze zeby np. połączenie Ci zdechło w trakcie
    obsługi transakcji - ale nie, napisało Ci że "zrealizowano".
    Spodziewałeś się, że system przyjął przelew do realizacji ale potem
    jakoś o nim zapomniał? Ty chyba masz naprawde niewielkie wymagania wobec
    bankowego IT :-)
    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 6. Data: 2005-07-11 23:37:31
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Z ciekawosci: co spowodowało że sprobowałeś tylko 3 razy?
    > :-)

    Niestety ale przyzwyczajenie do padow tego systemu - zawsze padalo w jeden
    sposob - teraz widocznie bylo cos nowego...

    > Do wyjaśniania wątpliwości to jest telefon na infolinie a nie

    wiem - moja wina niestety...

    > ponowienie proby. Jeszcze zeby np. połączenie Ci zdechło w trakcie

    tutaj jest ciekawie - padniecie zalezy od dnia - raz przelew jest
    realizowany a raz nie

    > obsługi transakcji - ale nie, napisało Ci że "zrealizowano".

    przyzwyczajenie - zawsze po "zrealizowano" zmienialo sie saldo... jak sie
    nie zmienialo - to relogin pomagal... jak nadal nic - kolejne wykonanie
    przelewu

    > Spodziewałeś się, że system przyjął przelew do realizacji ale potem
    > jakoś o nim zapomniał? Ty chyba masz naprawde niewielkie wymagania wobec
    > bankowego IT :-)

    raczej doswiadczenia z tym systemem - naprawde rozne dziwne rzeczy sie w nim
    dzieja... sezam jest naprawde ok - pod warunkiem ze dziala - a o to ostatnio
    jest trudno

    btw: w mbanku/multi jest lista oczekujacych - jesli przelew jest poza bank
    to jesli nie bylo sesji wychodzacej zawsze mozna zdazyc odwolac - w sezamie
    chyba tego nie ma?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2005-07-12 05:49:11
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Wracajac jeszcze do tematu watku...

    Zdazylo sie komus, ze po poprawnym zalogowaniu sie do rachunku otwiera sie
    (w zaleznosci od szczescia, dnia i warunkow pogodowych idac od gory ku
    dolowi ekranu) polowa lub 1/3 strony i mozna sobie tak czekac do
    przyslowiowej smerci?

    Wczoraj zas nowosci mnie spotkaly w otwieraniu sie w/w strony, gdyz jedna
    kolumna strony otworzyla sie w calosci (idac tym razem od lewej strony
    ekranu) i na tym stanelo.

    Dzwonie kiedys do wsparcia technicznego (czy jak to sie tam nazywa), od
    kolesia slysze, ze to moja wina (cos w moim kompie, mojej przegladarce,
    itp... itd...), w BPH wszystko chula na medal.

    Prosze sprwdzic to i tamto (prowadzi mnie przez telefon po moim kompie gdzie
    mam wejsc, na co kliknac, co usunac, itp... itd...)

    OK. Wszystko zrobilem, wszystko dziala.

    Wczoraj zmuszony skorzystac z komputera w oddziale-te same zjawiska, strona
    otwierajaca sie do polowy, do 1/3 (w zaleznosci, o ktorym logowaniu mowimy,
    bo bylo ich kilka...). Pewnie mialem swojego kompa pod pacha, tylko z nerwow
    tego nie zauwazylem...

  • 8. Data: 2005-07-12 05:58:04
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Godzina 7.56 dnia 12/07/2005 problemy z logowaniem sie do Srebrnego SEZAMA
    nadal aktualne, loguje sie juz ponad 10 min.

  • 9. Data: 2005-07-12 06:19:04
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Godzina 8.16 zalogowalem sie, niestety nie moglem nic wiecej zrobic (ani
    poprawnie wylogowac sie, ani "podgladnac" KK, przelew rowniez w sferze
    marzen), gdyz pasek z odpowiednimi zakladkami nie raczyl sie ukazac na
    ekranie, wiec moglem sie gapic jak ciele tylko i podziwiac zera na koncie.

  • 10. Data: 2005-07-12 08:08:04
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Użytkownik wrote:
    > Od 12.00 do teraz nie da sie zrobic przelewu z Srebrnego Sezama,
    > przeklamane informacje odnosnie ilosci srodkow na koncie,

    Zrobilem w tym czasie kilka przelewow, moj wspolnik z tego
    samego konta rowniez w tym samym czasie kilka - mimo ze mam
    tam 0 przyznanego limitu debetowego rano mialem saldo -370 pln :-))

    Moglem puscic ** x 1000 PLN przelewow na drugie konto, mialbym
    szybka pozyczke bez zadnych formalnosci ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301