    From: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w BPH jak zwykle internet pada
    Date: 11 Jul 2005 22:40:24 GMT

    Piotr <p...@c...cz> wrote:
    > Fajnie... Tyle ze mi poszlo 3x tyle co powinno :/ - klikam przelew -
    > informacja ze zrealizowano, saldo bez zmian, w historii echo... no to
    > jeszcze raz... i jeszcze raz... Ok 20.00 laskawie przyszyly 3 maile... Chyba
    > tylko w sezamie cos takiego jest mozliwe.

    Z ciekawosci: co spowodowało że sprobowałeś tylko 3 razy?
    :-)

    Do wyjaśniania wątpliwości to jest telefon na infolinie a nie
    ponowienie proby. Jeszcze zeby np. połączenie Ci zdechło w trakcie
    obsługi transakcji - ale nie, napisało Ci że "zrealizowano".
    Spodziewałeś się, że system przyjął przelew do realizacji ale potem
    jakoś o nim zapomniał? Ty chyba masz naprawde niewielkie wymagania wobec
    bankowego IT :-)
    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow