  • Data: 2002-01-06 12:31:07
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: "Krab" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > P.s> nie zaszkodzi spróbować, choć zachwytów i ochów, achów raczej nie
    > bedzie

    powyzsze potwierdze - konto w VW mam ale NIE jestem z niego zadowolony !
    z plusow widze tylko 2 (dla mnie):
    - bezplatne przelewy
    - pozna ostatnia sesja - co umozliwia zrobienie przelewu nawet po poludniu

    minusow sporo
    - id = nr rachunku - a wiec zablokowac komus konto to pestaka
    - ich system przez www jest toporny
    - infolinia coraz mniej dostepna ! ciagle zajete w pewnych porach - a wiec
    zalatwienie czegos przez infolinie moze byc problematyczne, ponadto zdazaja
    sie pady infolinii i bywa nieczynna np. caly dzien
    - znajomy zlikwidowal tam konto firmowe - BO - nie potrafili zmiescic nazwy
    jego firmy w opiie :-) systrm nie pozwalal :-))
    - ciagle stary format nr kont

    imho - vw polecic mozna jako konto dodatkowe a nie glowne

    a co do wypowiedzi o platnosc zus - to owszem mozna zaplacic - z oplata 5 zl
    za 3 przelewy zusowe, ale nie mozna ich zlecic z data przyszla ! i tylko
    przez infolinie - a poniewaz dodzwonienie sie w zadanym ostatnim dniu - moze
    byc nierealne - wiec trzeba je skladac na kilka dni wczesniej. - w tym
    wypadku firmowe konto w inteligo jest o wiele ciekawsze i pewniejsze !