  • 1. Data: 2002-01-05 11:21:10
    Temat: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    vwbankdirect ma bardzo atrakcyjna oferte, oprocentowanie 11%, dobre
    zabezpieczenie (token - oplata roczna 36 pln), otwarcie i prowadzenie
    rachunku jest bezplatne.

    Ma ktorys z grupowiczow tam konto i moze podzielic sue uwagami?
    Rowniez chcialbym poznac opinie pozostalych grupowiczow.

    Przed chwila dzwonilem do VW Direct, zeby zapytac czy do rachunku wydawana
    jest jakas karta platnicza, niestety ale nie... To chyba podstawowy minus
    tego banku.

    Stiwi

  • 2. Data: 2002-01-05 14:14:55
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: p...@p...onet.pl (jaka jest ?)

    On Sat, 5 Jan 2002 12:21:10 +0100, "Stiwi" <s...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >jest jakas karta platnicza, niestety ale nie... To chyba podstawowy minus

    ============
    stary nie zastanawiaj sie ani moment - vb to najlepszy bank na swiecie
    - panienki z ich telecentrum sa najbardziej kompetentne na swiecie a
    poza tym masz darmowe przelewy do innych bankow - jest super
    owszem kart nie maja, ale zaloz sobie do tego jeszcze w mBanku i
    bedziesz mial jak w raju - darmowa obsluge konta w vb (0800) i darmowe
    wyplaty z euronetu - mBank
    vb = zyc nie umierac :-)

    mam konto a vb od roku i jestem z niego i z pomocy tych pan z
    telecentrum EXTREMALNIE zadowolony!!!
    polecam

    krzys--------------
    www.praca.z.pl

  • 3. Data: 2002-01-05 20:20:36
    Od: <t...@s...pl>

    Mamy tam z zona m.in. rachunek pomocniczy dg - nie przeszkadza nam, ze w
    listopadzie ub. r. mieli dolozyc do tego karty, ale nie dolozyli i od tego
    czasu cisza (bo kart mamy troche na innych kontach). Nie ma tez przelewow ZUS,
    nie wiadomo, czy cos zrobia z przelewami podatkowymi - ale na razie zaden z
    bankow internetowych sie nie kwapi do zrobienia formatki zgodnej z nowym
    idiotyzmem MF. Zdarzylo nam sie przez ten rok juz kilka klopotow z winy VWB (2
    razy podwojne przelewy: z powodu awarii przelew nie poszedl na 1. zmianie,
    potem sam poszedl, jak podniesli system. Przyszla 2.mmiana, nie zauwazyla
    i "popchnela" przelew recznie jeszcze raz. Trzeba jednak przyznac, ze w obu
    wypadkach bardzo grzecznie sami sie przyznali do bledu i starali sie odkrecic,
    co sie dalo, lacznie z wytlumaczeniem sie za nas w firmie leasingowej. Ogolnie
    zreszta obsluga telefoniczna mila, grzeczna i kompetentna. Raz nam sie
    zdesynchronizowal b. wygodny token (RSA SecurID) - zalatwili to w 5 minut na
    telefon (w Pekao SA na firmowym OE trwalo to 3 tygodnie, bo w takim przypadku
    blokuja konto, musisze oddac token i czekac, za przysla nowy!). Troche mi
    przeszkadza, ze obsluga telefoniczna jest tylko w okreslonych godzinach oraz
    ze w formatce przelewu trzeba robic sztuczki z wprowadzaniem NRB (co pewno
    wreszcie poprawia). Na razie nie ma kredytow, podobnie jak w wiekszosci e-
    bankow nie widac tez w srodkach dostepnych blokady na poczet zlecen z data do
    przodu (twierdza, ze to jest tylko dla transakcji kart, ktorych ciagle jescze
    nie ma). W sumie jednak niezle i b. tanio, wiec zdecydowana wiekszosc przelewow
    robimy z tego.

  • 4. Data: 2002-01-05 23:21:12
    Od: "RZ" <r...@h...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest jakas karta platnicza, niestety ale nie... To chyba podstawowy minus

    Witam,
    od maja 2001 mam rachunek w VW.
    Jestem bardzo zadowolony. Co prawda caly czas "sciemniaja" n/t kart
    ale jakos majac inne rachunki da sie z tym zyc.
    Zaliczylem tylko jedna wpadke - niezrealizowany przelew 24.12.2001.
    Panie w infoLinii ( 0-800) niezwykle kompetentne i uprzejme.
    Zlecenia stale i jednorazowe wychodzily zawsze pierwszym elixirem, tego
    samego dnia
    byly u adresatow.
    Bardzo polecam.

    pzdr

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-01-05 23:45:37
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Jeśli masz konto w lukasie z dostępem do inetu z tokenem, to obsługa
    transakcyjna w vw jest analogiczna, nawet taki sam token. Trzeba do tego
    dodać brak kart płatniczych oraz określony czas pracy.

    @nteneum

    P.s> nie zaszkodzi spróbować, choć zachwytów i ochów, achów raczej nie
    bedzie

  • 6. Data: 2002-01-06 00:25:45
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma tez przelewow ZUS,

    Sa, ale przez panienke z okienka.

    Pzdr,

    Maciej

  • 7. Data: 2002-01-06 12:31:07
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    > P.s> nie zaszkodzi spróbować, choć zachwytów i ochów, achów raczej nie
    > bedzie

    powyzsze potwierdze - konto w VW mam ale NIE jestem z niego zadowolony !
    z plusow widze tylko 2 (dla mnie):
    - bezplatne przelewy
    - pozna ostatnia sesja - co umozliwia zrobienie przelewu nawet po poludniu

    minusow sporo
    - id = nr rachunku - a wiec zablokowac komus konto to pestaka
    - ich system przez www jest toporny
    - infolinia coraz mniej dostepna ! ciagle zajete w pewnych porach - a wiec
    zalatwienie czegos przez infolinie moze byc problematyczne, ponadto zdazaja
    sie pady infolinii i bywa nieczynna np. caly dzien
    - znajomy zlikwidowal tam konto firmowe - BO - nie potrafili zmiescic nazwy
    jego firmy w opiie :-) systrm nie pozwalal :-))
    - ciagle stary format nr kont

    imho - vw polecic mozna jako konto dodatkowe a nie glowne

    a co do wypowiedzi o platnosc zus - to owszem mozna zaplacic - z oplata 5 zl
    za 3 przelewy zusowe, ale nie mozna ich zlecic z data przyszla ! i tylko
    przez infolinie - a poniewaz dodzwonienie sie w zadanym ostatnim dniu - moze
    byc nierealne - wiec trzeba je skladac na kilka dni wczesniej. - w tym
    wypadku firmowe konto w inteligo jest o wiele ciekawsze i pewniejsze !

  • 8. Data: 2002-01-06 17:48:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Jak może nie być przelewów do ZUSu? Numery ZUSowskie są filtrowane?
    Czy to zgodne z prawem?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-01-06 18:28:15
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Jak może nie być przelewów do ZUSu? Numery
    ZUSowskie są filtrowane?
    > Czy to zgodne z prawem?

    Chyba chodzi o to że nie ma takiej pozycji w menu,
    dostępnego w internecie ale przyjmuja to
    telefonicznie, przez bezpłatny numer tel. i
    realizują. Tak jakby chcieli zaoszczedzić na
    modyfikacji oprogramowania (moze klientów za mało
    i się nie opłaca inwestować ?)

    Sark

  • 10. Data: 2002-01-06 18:30:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 06 Jan 2002 18:48:37 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak może nie być przelewów do ZUSu? Numery ZUSowskie są filtrowane?
    >Czy to zgodne z prawem?

    Zus wymaaga specjalnego formatu przelewu.
    Zwyklym elixirem to nie pojdzie
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl