  • Data: 2002-01-08 21:16:39
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 06 Jan 2002 19:30:58 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Zus wymaaga specjalnego formatu przelewu.
    >Zwyklym elixirem to nie pojdzie

    Poważnie? Wydawało mi się, że to zwykły elixir, tylko w polu tytułem
    ma odpowiednio wpisany REGON NIP i nr deklaracji. Jak ja robię taki
    przelew z WBK24, to dostaję to w histori jako:

    6482360673?R276899660 ?S2001110

    czyli: NIP?RRegon ?Sdeklaracja

    Skoro nie jest to zwykły elixir, to co?

    W takim razie -- czy Inteligo ma przelewy do ZUSu? Chcę tam przenieść
    konto firmowe.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)