  • Data: 2002-01-09 07:18:41
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jan 2002 22:52:19 +0100, "Sark" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >określonej zawartości pola
    >,,ręcznie''?
    >Na specjalnym druczku.

    Jakim druczku? Ja wysyłam z wbk24. Co prawda jest nietypowe okno z
    nietypwymi danymi, ale wydaje mi się, że chodzi tutaj o ułatwienie
    klientowi, żeby właściwie wygenerował ciąg z danymi i nie było
    reklamacji.

    >to nie jest zwykły elixir,
    >to specjalny format (chodzi o wymagane dane)

    Ale skoro SAM sobie nadajesz przelew, co szkodzi nadać taki format?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)