  • Data: 2002-01-09 10:08:04
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:4nrn3uslvl2cbis068f6nqbdglsetrmd1u@4ax.com...
> [...]
    do

    > Nie. Jakie druki? Ja VAT przelewam z WBK24,
    podobnie jak ZUS... Elixir
    > z założenia jest bezdrukowy chyba... Sybirem to
    nadają?

    Piszę "druki" ponieważ minister publikuje
    graficznie jak taki powinien wyglądać, jakie
    powinien mieć okienka i w którym miejscu, na tej
    podstawie tworzone są potem "druczki"
    elektroniczne w bankach (np.WBK, Inteligo, Fortis)

    A wracając do sprawy, było na pbb z początkiem
    roku. Cezary o tym pisał.

    wątek //Przelewy na rachunek organu podatkowego///
    z 27.12.2001 godz.13.15

    Sark

    p.s. zobaczyli że ZUS ma inne i oni tez chcą