  • Data: 2002-01-12 10:19:56
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: "Krab" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mozna zaplacic - z oplata 5 zl
    >
    > No tutaj to mnie zaskoczyłeś (rozumiem że raczej
    > 3x5=15 zł a nie za 3 przelewy =5zł ?). byłem
    > przzekonany że też są za darmo. Jak sie ich
    > pytałem o spraawy zusowskie to w mailu na temat
    > opłat ani słowa.

    jest jak napisalem = 5 zl a nie 15, ale NIE mozna zlecic tego przelewu z
    data przyszla, wiec jest spory problem, albo zlecisz przelew kilka dni
    wczesniej, albo .... mozesz sie NIE dodzwonic :-)) u nich infolinia to
    loteria - dziala - albo nie dziala, a w dniach waznych bywa zbyt zajeta i
    jest zbyt duze ryzyko ze sie nie dodzwoni
    acha - zus mozna u nich placic tylko z konta firmowego ! z prv - nie!